/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Sang fra Nordea.dk reklame?
Fra : OttoKazz
Vist : 1699 gange
200 point
Dato : 09-07-04 12:15

Hey,

Nogen der kender navnet på band/kunstner & nummeret, der bliver spillet i Nordea.dk reklamen der kører for tiden?

Det er et akustisk nummer og sangeren lyder lidt som Richie Sambora. Nogen der ka hjælpe?

/oK

Kommentar
Fra : ans

Dato : 09-07-04 12:45

Du kan jo prøve at kontakte Nordea, men om ikke andet kan du se/gense dem her
http://www.nordea.com/nor/group/tv_commercials.asp?navi=group&item=commercials

Hilsen ans

Kommentar
Fra : CarstenGP

Dato : 09-07-04 16:48

Musikken til mange nye reklamefilm bliver lavet udelukkende til reklamen, da det ellers koster penge til rettighedshaveren af musikken hver gang reklamen vises. Jeg tror desværre det er tilfældet her. Jeg jagtede for noget tid siden musikken til Xider-reklamen... Og det var samme resultat.
Så ans har nok ret i at den eneste mulighed er at kontakte Nordea eller det reklamefirma, som laver deres reklamer...

Kommentar
Fra : hr_bak

Dato : 20-08-04 16:53

Musiknummeret er lavet til reklamen.

Men er bygget over amerikansk gruppe ved navn Buffalo Spring
Field, har udgivet nummeret For what´s is worth
i 1969.

Bak