/ Forside/ Interesser / Dyr / Katte / Spørgsmål
10  HelleBirg.. 1440
"gulv til loft" katte kradsetræ...
Fra : hvidtiger
Vist : 1017 gange
50 point
Dato : 08-07-04 19:19

Jeg har et stort kradsetræ til salg..Det er et gulv til loft og pæn stort...Ca 3 år gammel og ikke brugt ret meget..Koster 800kr fra ny..

Prisen er 300kr..Jeg bor i Århus..

Ps:Skriv hvis det er noget du/I kan bruge....

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 08-07-04 19:27

Det kan vi godt. Min søster bor i Århus, så hun vil kunne hente det og tage det med herover, næste gang de kommer.
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : hvidtiger

Dato : 08-07-04 19:28

Vil du gerne købe det????

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 08-07-04 19:40

Ja, det vil jeg gerne.
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : hvidtiger

Dato : 08-07-04 19:45

jamen så må vi jo hellere aftale en tid så dim søster kan komme og kigge på det...Hvornår kan hun det???

Jeg har også et kattemiljø, ca. 1m høj og 1m i bredde...Det koster 250kr...Syntes lige at du skulle have tilbudet..

Vh Hvidtiger

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 08-07-04 20:02

Hvad er der i kattemiljøet? Hvor mange huler/plader??
Kan det kradsetræet skilles ad, så det kan være i et bagagerum?? Hvor i Århus bor du. Min søster er i sommerhus, men kommer til Århus på mandag. Så vil hun godt komme og kigge på det/hente det.
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : hvidtiger

Dato : 08-07-04 20:40

Hejsa,

der er en hængekøje, trappe, en tunnel, et lege-reb og en plade. Det kan stilles op ad en væg.

På gulv-til-loft'et er der ca. 5 afsatser og en hule forneden.

Da jeg ikke vil skrive min adresse og tlfnummer her på kandu kan du få min e-mail istedet..SÅ kan jeg så skrive adressen og mit tlfnummer der..Så kan din søster ringe hvis hun f.eks ikke kan finde det....

Men hvad siger du til Tirsdag ved 16 tiden???

PS:Du kan jo lige maile mig, så jeg kan sende adr..

Hilsen Tigeren

Kommentar
Fra : hvidtiger

Dato : 08-07-04 20:42

Ved faktisk ikke om det kan skilles ad, men det finder jeg lige ud af..

Min e-mail er= azinaq@hotmail.com

Kommentar
Fra : Stinepigen24

Dato : 29-07-04 17:52

Er det solgt?

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 29-07-04 22:08

Næh, jeg tror ikke, hun ville sælge alligevel. Hun var i hvert fald ikke hjemme, da min søster kom for at se det. Og det kunne ikke lade sig gøre på et andet tidspunkt. Det var en skam, for min søster kommer her til Sjælland i morgen, så de kunne have haft det med.
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : Stinepigen24

Dato : 01-08-04 11:05

Hej Jette

Ellers prøv www.alttildyr.dk

De har nogle fede nogle, og de skulle levere hurtigt. Jeg bestiller derfra idag

Kommentar
Fra : JetteB

Dato : 24-08-04 14:38

Hej!
Jeg bor i Århus med 2 nye killinger, som har alvorligt brug for et spændende kradse-/klartretræ m platform(e)/hule(er).
- hvem har noget sådant til salg til en rimelig pris? (max 2-300 kr.).

Mvh, Jette