/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
memory
Fra : michaelveilehansen
Vist : 400 gange
100 point
Dato : 06-07-04 19:09

er der nogen der ved om man kan ændre på sin memorysetting..da jeg har lidt problemer med nogle spil

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 06-07-04 19:20

Grafikkort memory? Computermemory? Hvad mener du? Beskriv problemet nærmere

Kommentar
Fra : michaelveilehansen

Dato : 06-07-04 19:25

jeg spiller enemy territory på nettet...har gjort det længe uden problemer...men nu når jeg spiller får jeg en meddelse"no packet flow" imellem banerne(mens jeg loader dem..og måske ku jeg ændre et eller andet så jeg bruger flere ram på spillet end på andet

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 06-07-04 19:28

no packet flow lyder mere som et problem med nettet!

Kommentar
Fra : michaelveilehansen

Dato : 06-07-04 19:30

jeg har fået dette af vide af en englænder...men fatter ikke en brik..
Open notepad, put in the modifications you want to make to ET for loadup eg:
seta "com_hunkMegs" "160" //Memory reserved for ET
seta "com_soundMegs" "32" //Memory reserved for sound
seta "com_zoneMegs" "32" //Memory reserved for map and texture loading

Now save the notepad file as a .cfg file not a txt file. eg: memory.cfg

Now on starting up ET use the tilde key to bring down the console (the key under escape - next to 1, above tab..thats tilde) Now type /exec configname.cfg ...so /exec memory.cfg - after this it will say requires restart so then type in console /vid_restart ...et will reload and your new memory settings will be ready

Kommentar
Fra : michaelveilehansen

Dato : 06-07-04 19:34

det er det nok osse ..nogen mener det er noget med punkbuster at gøre

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 06-07-04 23:51

Jeg mener du har slået din firewall til eller sat en firewall til at bevogte din computer, prøv at slå den fra.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : michaelveilehansen

Dato : 07-07-04 01:31

jeg har ingen firewall aktiveret

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 07-07-04 16:00

Hvis du ikke har windows firewall aktiveret, så kan det jo være det er det i din antivirusprogram.?
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : michaelveilehansen

Dato : 07-07-04 16:35

er ikke aktiveret