/ Forside/ Karriere / Erhverv / Andet erhverv / Spørgsmål
10  HelleBirg.. 475
Hvor kan jeg få fat i varepartier til vi~
Fra : BlackieH
Vist : 11912 gange
100 point
Dato : 06-07-04 18:19

Hvor kan man købe små/store varepartier til videresalg???
Altså jeg kender jo godt QXL, men hvor mon dem der sælger disse små varepartier får fat i f.eks. 30 t-shirts, som de kan sælge så billigt??????????

Jeg elsker at sælge ting over nettet eller på markeder, så jeg håber nogen kan hjælpe mig........

Kommentar
Fra : shopasia

Dato : 06-07-04 18:32

Hej
Kik lidt på min hjemmeside ( www.shopasia.dk/shop )og se om der er noget du kan bruge.

Send mig en mail på kontakt@shopasia.dk med de varer og ca. antal, som du ønsker så sender jeg dig en "Så billigt" pris.

med venlig hilsen.

Nit
Team Shop Asia

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 06-07-04 18:58

Se de store dagblade, erhvervssiderne.

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 06-07-04 19:41

Jeg har 400 Håndvaskemaskiner du kan få ti len god pris

Kommentar
Fra : BlackieH

Dato : 06-07-04 19:52

Shopasia:

Jeg kigger lige

Better_Performance:

Nej tak, ikke lige det jeg er ude efter

Kommentar
Fra : BlackieH

Dato : 06-07-04 19:53

Shopasia:

Desværre.. Heller ikke lige den slags varer jeg søger..

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 06-07-04 20:05

SÅ hvilken slags varer søger du?

Kommentar
Fra : BlackieH

Dato : 07-07-04 13:52

Tja.. Tøj og tilbehør.. Mest til børn men voksentøj kan også have interesse..
Legetøj, tasker osv.

Men hvis nogle ved hvor jeg kan få fat i andet, vil jeg da gerne høre om det også..

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 11-07-04 09:28

Besøg nogle kræmmermarkeder, der finder du folk som
vil købe og sælge alt.

Kommentar
Fra : pkn

Dato : 20-07-04 17:28

Du kan også kigge på min hjemmeside www.thai-collection.dk
Det er billigt og flot

Kommentar
Fra : imphst

Dato : 26-08-04 09:49

Jeg har Hanes undertøj - herremodeller T-shirt + boxershorts.

Interesseret ??

Mvh
imphst

Kommentar
Fra : BlackieH

Dato : 26-08-04 15:35

Nej ellers tak.. Nok mere dametøj eller børnetøj jeg søger. Evt. herretøj men ikke herreundertøj..

Men tak for tilbuddet.

Kommentar
Fra : lillegubbi

Dato : 14-09-04 07:51

I den blå avis er der tit varepartier med alt muligt lige fra børnetøj til brugskunst og legetøj osv. Evt en ide.

Kommentar
Fra : NolleDK2002

Dato : 22-10-04 16:25

Kigge på www.qxl.dk

Gå henunder "hvad søger du efter ?" og skrive TJEN PENGE - IMPORTER SELV

Der skulle du meget gerne finde noget

MVH

Carsten

Kommentar
Fra : rimmer

Dato : 27-10-04 22:15

Jeg har ind imellem noget der måske kunne have din interesse, Dame/børnetøj i
kendte mærker.
Du kan kontakte mig direkte på gert@newmail.dk
hvis du vil høre nærmere.

Kommentar
Fra : rimmer

Dato : 04-11-04 09:32

Hej

Jeg har sendt dig et par mails med yderligere oplysninger, men har ikke hørt
yderligere fra dig, hvis du ikke er interesseret længere vil jeg gerne have et praj,
da jeg i så fald skal have afhændet nogle varer til anden side, hvis du ikke har modtaget de mails jeg har sendt, prøver jeg gerne igen.

Kommentar
Fra : NolleDK2002

Dato : 04-11-04 14:02

Hej

Her er et link til et meget seriøs danske firmaer med kontor i Kina (shanghai - Der ligger omkring ca. 100.000 fabrikker i shanghai området)
Firmaet har også kontor i Thailand,Canada og Litauen - og deres hovedkontor i Frederikshavn,Danmark.
Firmaet hjælper dig med at finde det produkt du ønsker at importere - samt de forhandler priser hjem for dig (så man slipper for udgifter til rejser til pågældende land,og hvad der eller følger med i udgifter) - laver kvalitetskontrol fra råvarelevering til det færdig produkter,samt de finder den bedste transportør til dig - kvalitetkontrol før afsendelse.
Selvfølglige koster det noget at får sådan en service - men de penge er givet godt ude - så man slipper for at tænke på alle de faldgrupper der i forbindelse med import - En god hjælp for iværksætter og folk som ikke har ingen eller lidt erfaring med import.
Hele vejen igennem et meget seriøs firma - som også er brugt og anerkendt af nogle af nordens største grossistfirmaer inden for tøjbranchen.

http://www.e-way.dk/

Med venlig hilsen

Nolledk2002

Kommentar
Fra : BlackieH

Dato : 04-11-04 19:28

Rimmer: Undskyld jeg ikke har svaret. Det har ingen interesse - desværre.

Nolledk2002: Tak for linket. Jeg vil kigge nærmere på det.

Kommentar
Fra : mortenpaulsen

Dato : 03-01-05 00:22

Boxershorts samt strømper til herrer har min interesse hvis prisen er ok
j@jp-web.dk