/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Lydklip fra tjenesten på P3
Fra : H2
Vist : 475 gange
360 point
Dato : 06-07-04 14:22

Hej

Jeg ved godt det ikke er lovlig.
Men er der en program så man kan få Tjenestens sjove lydklip gemt som mp3 eller lignende.

H2

Kommentar
Fra : Henrik7500

Dato : 06-07-04 15:03

Nej det er der ikke men du kan lave mp3 eller midi filer som du kan høre på den 3 mobil midi filer kan også bruges til ringetoner du kan overføre dem til telefonen med et data kabel eller et memmory kort og hvis du har video klip på din computer kan du lave dem om til 3gp filer og se dem på din mobil

MVH Henrik

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 07-07-04 08:24

Se mit tips http://www.kandu.dk/dk/tip/7887
Mvh. natmaden

Kommentar
Fra : H2

Dato : 07-07-04 10:19

Det lyder lovende, men kan du eller er der et ling med en beskrivelse af hvordan jeg får det til at virke?
Henrik

Kommentar
Fra : 25

Dato : 07-07-04 10:24

Du skal have fat i Quick Time kan gemme i Mp 4 format som f.eks anvendes i mange 3 G telefoner.

Kommentar
Fra : H2

Dato : 07-07-04 10:47

Hej 25

Kan du få den til at åbne tjenestens inslag inde på http://www.dr.dk/p3/tjenesten/index.asp?dropmenu=true
Jeg får en fejlmelding der hedder " Kunne ikke abne arkivet, fordi Quick Time ikke genkender arkivformatet."

Henrik

Kommentar
Fra : Henrik7500

Dato : 07-07-04 15:14

i skal bruge Nokia multimedia player den kan konverter film og musik så de kan bruges på 3 mobilen i kan finde den på www.nokia.dk