/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
DANSK manual til Pentax Optio 555 og S4
Fra : Obur
Vist : 545 gange
370 point
Dato : 06-07-04 11:47

Hvem kan hjælpe med en DANSK manuel til Pentax Optio 555 og en DANSK manuel til Pentax Optio S4
Gerne fotokopi ( selvfølgelig mod betaling )
Jeg har prøvet alle, tror jeg, danske distributører også www.fovitech.dk. med negativt resultat.
Jeg har downloadet en engelsk fra nettet.
Jeg har manuel på fransk - tysk og engelsk
Men det er en DANSK jeg vil have.
Er der nogle der kan hjælpe.
M.v.h.
Obur

Kommentar
Fra : Henrik7500

Dato : 06-07-04 15:20

Jeg kan ikke finde den på netted men gå med hvor du har købt den de skal få en hjem til dig de må ikke sælge moget uden en manual på dansk

MVH Henrik

Kommentar
Fra : pallenoc

Dato : 30-07-04 09:07

Henrik7500:
Jeg vil give dig ret i at man ikke skulle kunne købe et produkt i en dansk forretning UDEN at der fulgte en dansk vejledning med. Men da jeg forelagde dette "krav" ved mit køb af et HP 850 skulle jeg enten betale 450,- kr for en dansk manual eller jeg kunne aflevere kamaraet igen og få mine penge retur.
Men det kan jo være at Obur har mere "held" hvis han prøver det samme?!

Mvh
Palle Jensen

Kommentar
Fra : Obur

Dato : 02-08-04 13:58

Hej Henrik & Palle Jensen
Tak for kommentar - men jeg har købet Cameraerne i udlandet - fordi de er betydelig billigere - der for ingen dansk manuel.
Mvh Obur

Kommentar
Fra : pallenoc

Dato : 02-08-04 14:27

Havde jeg personligt haft den danske manual skulle jeg gerne have lavet en kopi til dig u/b...men desværre har jeg ikke til nogen af dine gode kamaraer.

Fortsat held og lykke med din søgen!

Mvh
Palle