/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Synkronisering med pc
Fra : TBjorn
Vist : 385 gange
120 point
Dato : 05-07-04 23:56

Jeg har brug for en afløser til min gamle Ericsson R380s.
Den skal kunne synkronisere med Outlook. Enten via kabel eller bluetooth.
Nogle der kender noget godt?

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 06-07-04 00:00

Telefon valg er jo smag og tro. Jeg er Nokia mand. Men Bluetoth er det du skal vælge. Det spiller.

Kommentar
Fra : TBjorn

Dato : 06-07-04 00:02

Ok, men hvilken telefon skal jeg vælge?

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 06-07-04 00:06

Jamen, som sagt Nokia er altid godt. Eks.har jeg nu Nokia 6100. Det er nok den bedste telefon jeg har haft til dato. Godt nok er det "kun" IR (kabel) men den opfylder mine krav, eks. E-mail mulighed. Men klik ind på Nokia´s site, der kan vælge og sammenligne deres modeller. Derefter er der www.mobilpriser.dk for den billigste model.

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 06-07-04 03:10

Skal du af med din Ericsson R380s ?
Så har jeg en skraldespand, den godt må ligge i

Kommentar
Fra : Brandmand38

Dato : 06-07-04 08:32

Jeg har ligeledes en Nokia 6100 og det virker bare.
Tidligere havde jeg en 6310i som osse er en kanon telefon... med Bluetooth !
Personligt går man aldrig fejl af Nokia... Er selv tidligere Ericsson-bruger *S*

Henrik

Kommentar
Fra : thyfoon

Dato : 06-07-04 09:35

sonyerisson t630 eller k700 kan vamtanmefalds

Kommentar
Fra : thyfoon

Dato : 06-07-04 09:37

glemt at skrive at de har blutool ir outlook sync kalender og alt det du skal bruge + lidt mer til *s*