/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
Billede på TV?
Fra : SubZero69
Vist : 538 gange
200 point
Dato : 04-07-04 17:27

Jeg har problemer når jeg vil se film på fjernsynet fra min computer. Afspiller jeg filmen i Media Player er der ingen problemer, men der vil den ikke "spise" underteksterne. Jeg bruger i stedet BS PLayer. Trækker jeg afspilningsvinduet over på tvét viser den bare sort skærm. Hvad gør jeg?

Accepteret svar
Fra : Hondaen

Modtaget 210 point
Dato : 04-07-04 17:38

Prøv at sætte begge programmer igang - det lyder åndssvagt, men det fjernede sort skærm hos mig...måtte selv på www for at lede efter svar på dette:)

Kommentar
Fra : Henrik7500

Dato : 04-07-04 19:31

bs-player kan ikke overføre undertekster til til dit tv men media-player classic kan uden problemer

Kommentar
Fra : Henrik7500

Dato : 04-07-04 19:32
Godkendelse af svar
Fra : SubZero69

Dato : 06-07-04 17:03

Det var da utroligt. Men det virker. Takker og Bukker

//sub

Kommentar
Fra : Hondaen

Dato : 06-07-04 20:05

Ja, det er da utroligt ikke - jeg troede heller ikke på det først, men bare det virker!