/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Udstødning
Fra : gubbi
Vist : 1101 gange
100 point
Dato : 17-06-02 20:38

Hvis man køber en udstødning hos enten Thansen eller protuna, er det så med en "blindtarm".
Nogen der har arfaringer med det??

MVH
Anders

Kommentar
Fra : gubbi

Dato : 17-06-02 20:48

Skal så lige tilføjes at det er en PGO Comet, og jeg snakker om den "basic" udstødning de har!

MVH
Anders

Accepteret svar
Fra : Japse

Modtaget 110 point
Dato : 17-06-02 21:01

Uanset hvad du skal bruge af udstødning vil jeg ikke anbefale at købe det hos Thansen eller Protuna, kvaliteten er for ringe i forhold til prisen, hos motoline Gmbh i Harrislee kan du få kvalitet for pengene og de har altid et godt råd til dig med på vejen, de har lige for øjeblikket et udstødning der hedder traffic på tilbud, så jeg ville skynde mig at ringe til dem hvis jeg var dig på tlf: 0049 461 74909.
Håber du kan bruge disse informationer og held og lykke med din scooter.
Japse.

Godkendelse af svar
Fra : gubbi

Dato : 17-06-02 21:15

Mange tak Japse..

Men har den shop du snakker om ikke en hjemmeside!!

MHV
Anders

Kommentar
Fra : Japse

Dato : 17-06-02 21:28

Jo det har den da, men du kan vel ikke Italiensk? Nå men den kommer her
www.motoline-racing.com og de har en rigtig fyldig katalog som man kan købe med danske og tyske priser, altså om du henter delene eller de skal sendes.
Håber du bliver tilfreds.
Japse.

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 17-06-02 20:17

"gubbi" <gubbi.news@kandu.dk> wrote in message
news:kXpP8.60255$N46.2015415@news010.worldonline.dk...
> Hvis man køber en udstødning hos enten Thansen eller protuna, er det så
> med en "blindtarm".
> Nogen der har arfaringer med det??
>

Udstødninger fra T.hansen er med plumper. Udstødning fra protuna (som også
er t.hansen) er uden plumper.

mvh. Thomas

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 17-06-02 21:18

Thomas B <tb_aalborg@hotmail.com> scribbled:
> "gubbi" <gubbi.news@kandu.dk> wrote in message
> news:kXpP8.60255$N46.2015415@news010.worldonline.dk...
>> Hvis man køber en udstødning hos enten Thansen eller protuna, er det
>> så med en "blindtarm".
>> Nogen der har arfaringer med det??
>>
>
> Udstødninger fra T.hansen er med plumper. Udstødning fra protuna (som
> også er t.hansen) er uden plumper.
>
> mvh. Thomas

Lige en mindre ting. THansen og ProTuna ejes af samme person ja, men er
selvfølgelig ikke samme firma. Lige så lidt som Mærsk rederiet er det samme
som Bilka !!

Venligst ...
--
-- Allan Riise -- ICQ 55853098
-- www.AriSoft.dk --
-- www.winxp-dk.dk --
-- Det er af fulde børn, man skal høre sandheden !! --

Kommentar
Fra : kalle.

Dato : 05-02-04 10:11

Hvis jeg var dig ville jeg jo nok købe en Konu luxe udst. de skulle være rimelige.. ellers en proma legal..