/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
sex i luften
Fra : kenneth75
Vist : 311 gange
200 point
Dato : 02-07-04 08:36

ER der nogle der ved hvor man kan komme op i en flyver og dyrke sex. jeg har set et program i tv.
MVH KL

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 02-07-04 08:40

Lej et taxafly eller hør med en privatflyver/flyveklub.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 02-07-04 08:53

Det bliver en kostbar leg hvis du vil med i 10 Km klubben.

Kommentar
Fra : sfl17

Dato : 02-07-04 12:33

Der er jo ikke meget plads i et normalt passagerfly til den slags ... og slet ikke på toilettet! Det værste sted må være i Cimber Airs fly, for de er sgu små. Flyv med et selskab på en tidlig afgang til en destination, hvor ingen er med (Beirut med SAS Snowflake?!) og gør det stille og roligt på de bageste rækker under et tæppe.
Hvis det er en speciel fantasi, har andre nok også lignende drømme. Annoncér dog efter en på www.engangsknald.dk eller www.scor.dk

Kommentar
Fra : liseaa

Dato : 02-07-04 16:04

Hvis i tænder på fly,( eller er det i virkeligheden opmærksomhed fra andre mennesker som er det afgørende??)kan jeg foreslå en flysimulator. Prøv det , eller hop ud m. faldskærm.. Mvh. la

Kommentar
Fra : johnni

Dato : 03-07-04 16:02

hehe godt inlæg kl..kunne os godt tænke mig at vide hvor man kan det henne..
johnni

Kommentar
Fra : danatool

Dato : 14-07-04 23:46

kan ikke finde nogen i dk der reklamere med det men over på den anden side af dammen er der flere
de har også en klub
prøv at søg på "Mile High Club"

http://www.milehighclub.com/