/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Bluetooth Mobil - Logitech
Fra : PrivateDK
Vist : 331 gange
120 point
Dato : 30-06-04 02:20

Er der nogen der har prøvet en Logitech mus med bluetooth MX900 med en Nokia 6230, om de kan komunikere sammen via deres bluetooth?

Accepteret svar
Fra : rotw

Modtaget 120 point
Dato : 30-06-04 10:29

du kan prøve men jeg tror ikke det vil virke gå ind i menu 4.6.1.4 søg efter bluetooth enheder og se om det virker

Kommentar
Fra : PrivateDK

Dato : 30-06-04 13:10

Jeg må ind i en butik og prøve. Det er fordi jeg overvejer at købe musen, men det vil jeg kun gøre hvis det virker.

Kommentar
Fra : kims812

Dato : 30-06-04 13:54

bluetooth mus sender da bare til computeren med bluetooth ik

Kommentar
Fra : PrivateDK

Dato : 30-06-04 19:48

Jo, men i den sokkel der lader den trådløse mus, sidder der en bluetooth modtager. Det er den jeg vil have min telefon til at kommunikere med.
Jeg var inde i en butik i dag og spurgte om de havde en MX900. Ja, svarede de, men de havde ikke en i gang, og ville heller ikke tilslutte en, så de solgte da heller ikke en mus, eller andet udstyr til mig.

Kommentar
Fra : PrivateDK

Dato : 30-06-04 19:50
Kommentar
Fra : Calleman

Dato : 20-10-04 15:03

Hejsa.
Det lille projekt kan desværre ikke lade sig gøre.

1. bluetooth-funktionen i din mobil er meget begrænset og understøtter ikke Bluetooth HID profilen som bruges til mus og tastatur.
2. Logitech koder normalt deres udstyr så f.eks. deres MX900 kun kan bruges sammen med deres egen Bluetooth dongle.

Kommentar
Fra : PrivateDK

Dato : 21-10-04 12:56

UPS! Jeg havde helt glemt dette indlæg. Jeg har købt en MX900 for nogle måneder siden, og det fungerer perfekt. Jeg kan overføre filer mellem PC og mobil. Jeg kan SMS'se direkte fra min PC. Jeg kan styre både mit memorykort og sim kort fra PC'en.

Godkendelse af svar
Fra : PrivateDK

Dato : 21-10-04 12:58

Tak for svaret rotw.
Dit indlæg var det nærmeste jeg kom et reelt svar, så jeg må bruge dit svar for at lukke mit spørgsmål, men det gør jo heller ikke noget, vel. Jeg har selv skrevet et svar til mit indlæg.