/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Unlock Mobiltelefon / Spørgsmål
10  Squanto 646
antennefordeler nokia 8310
Fra : Aarhus_Pigen
Vist : 375 gange
100 point
Dato : 29-06-04 16:27

jeg har fundet ud af at antennefordeleren er istykker på min nokia 8310, kan det laves?? hvor?? og evt. hvad koster det ca.??

Kommentar
Fra : return

Dato : 29-06-04 16:39

http://www.modify.dk/ hej ved ikke om det kan bruges

Kommentar
Fra : return

Dato : 29-06-04 16:43

http://www.modify.dk/?page=products&mode=t8310 her er et link på antenner og priser

Kommentar
Fra : openphone_unlock

Dato : 29-06-04 16:51

hvad er der galt med din antenne del
vil telefonen ikke gå på net
kan det skyldes at telefonen er meldt stjålet hos politiet den er således spæret på de fleste net
har man et sim kort i og tænder telefonen og den kun lige kommer op med signal og så falder ud næsten med det samme så kan det være det der er galt

Kommentar
Fra : Aarhus_Pigen

Dato : 29-06-04 17:05

den kommer overhovedet ikke på nettet, og når jeg går ind på manuelt siger den "intet netværk er fundet"

Kommentar
Fra : return

Dato : 29-06-04 17:29

har du sat den op til at kunne gå på nettet ??

Kommentar
Fra : openphone_unlock

Dato : 29-06-04 17:32

hmm (fik du den unlocket hos ham jeg henviste til )
prøv at kontakt ham
det er jo lidt dumt og skulle sende den ned til mig og retur (det er lidt dyrt i porto)
og jeg tror han hurtigt kan fortælle dig hvad der er galt (når han har telefonen i hånden)

Hilsen Bjarne
www.openphone.dk

Kommentar
Fra : Aarhus_Pigen

Dato : 29-06-04 17:38

ja jeg fik den unlocket hos heloo, det var ham der fortalte om antennen, men fandt ikke rigtigt ud af om jeg kunne gøre noget ved det...

Kommentar
Fra : Aarhus_Pigen

Dato : 29-06-04 17:40

return.....er ikke helt med på hvad du mener. kan godt sætte mit kort i og gå rundt i menuerne, men der er ikke signal på så jeg kan ringe og sende sms

Kommentar
Fra : openphone_unlock

Dato : 29-06-04 17:47

hmm så har du et lille problem
det er svært at forestille sig hvad der er galt når jeg ikke kan se telefonen
havde helloo ingen komentar til det
du kan evt se om du kan finde en anden defækt telefon og prøve antene delen fra den
men det er jo også en slags lappeløsning (vist det ikke er det der er galt )

Kommentar
Fra : Aarhus_Pigen

Dato : 29-06-04 17:49

helloo var sikker på at det er antennen. Har været inde på modify.dk for at se om jeg kunne finde en antenne, men den findes ikke til 8310, men kan du fortælle hvilken tlf jeg kan bruge antennen fra?? har en 3310 og 3410 på lager...

Kommentar
Fra : openphone_unlock

Dato : 29-06-04 17:56

de passer ikke på
dette er en lidt klyt løsning men ---
vis du tager antene delen af telefonen
og sætter et lille stykke ledning på kommer der så kommer signal så skal du ha fundet en antenne
jeg tror ikke den paser antene sammen med nogen anden telefon

Kommentar
Fra : Aarhus_Pigen

Dato : 29-06-04 18:04

skal lige være sikker på at det er antennefordeleren vi snakker om.....

Kommentar
Fra : openphone_unlock

Dato : 29-06-04 18:08

du piler antene delen af telefon og i telefonen er der så en lille tap som giver forbindelse til antenen
på denne tap i telefonen monterer du en lille stump ledning
(men pas på du ikke ødelæker noget og laver kortslutninger )
er du usikker så lad være med at eksperimentere

Kommentar
Fra : helloo.dk

Dato : 30-06-04 08:58

Det er antennefordeleren i telefonen som er defekt.. den kan ikke skiftes med alm værktøj. Var det ikke den og evt. en løs antenne villle den i de fleste tilfælde finde net, måske ikke meget men den ville finde en af de størrere udbydere. mens denne sagde Ingen netværk..
Løsning. kik i den blå avis og køb en anden brugt så har du din egen til reservedele..
Hilsen >Dan