/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Gammel Benelli, HJÆLP!
Fra : Ravensoren
Vist : 988 gange
100 point
Dato : 29-06-04 12:26

Hejsa alle sammen!
Jeg har overtaget min fars gamle Benelli knallert, ved ik helt hvilken årgang den er fra men mener at den er mindst 30 år gammel.
Ved ik om det er rigtigt men har set et sted at den hedder Benelli Dynamo Trail. Da benelli i sin tid producere denne knallert, var der to modeller af denne, en lille og en lidt større (den "større" er stadigvæk helt utroligt lille af en knallert) Men det er den "store" model jeg har.
Vil lige høre om der er nogen der kender til sådan en Benelli, og måske kan fortælle mig lidt om den.

Mvh.
Søren!

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 29-06-04 13:22
Kommentar
Fra : Ravensoren

Dato : 29-06-04 17:42

Tak for svaret, har du evt. et billede af en dynamo trail? Er den noget værd sådan en?

Mvh
Søren

Accepteret svar
Fra : pallebhansen

Modtaget 100 point
Dato : 29-06-04 18:55

Nej det er ikke lykkes mig at finde billeder, selv om jeg har ledt 2 timer?
Men du kunne jo sætte din ind på en webside?
Prisen, tja jeg er nok ikke den rigtige til det, men desværre tror jeg ikke de er i så høj kurs, den er jo ikke speciel gammel, men til gengæld sjælden, jeg mindes ikke at have set dem før i Danmark. Der må kun være solgt få af dem, da alle dengang kørte Puch NSU osv., men ikke Benelli.
Men måske 2000kr, men det afhænger jo af stand. Måske Egeskov museum er interesseret?
Men de laver stadig maskiner:
http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=40496&highlight=Benelli
http://www.velos-motos-keller.ch/roller-vertretungen/benelli/roller_benelli_motobi.htm
http://www.motoring.co.za/index.php?fSectionId=896&fArticleId=369827
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : Ravensoren

Dato : 29-06-04 19:19

Okay tusinde tak for svaret. Kanon.. jeg vil da tage nogle billeder af min og lægge dem ud på nettet... Skal nok sende nogle til dig af den? hvis jeg altså må få din E-mail?

Mvh
Søren!

Godkendelse af svar
Fra : Ravensoren

Dato : 29-06-04 19:21

Tak for svaret pallebhansen. Jeg kan sende dig nogle billeder af den når jeg lige får taget nogle, hvad er din e-mail?

Mvh
Søren

Kommentar
Fra : Ravensoren

Dato : 29-06-04 19:21

Heheh Hov, der kom da lige en ekstra besked, nååå,, Det går jo nok ;)

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 29-06-04 20:45

Selv tak. Det er da træls man ikke kan finde billeder af dyret.
Hvis du vil sende din e-mail adresse til Palle@findmail.dk så sender jeg lige besked om hvilken emailadr. jeg bedst kan have billederne på.
Har du en hj.side du også kan lægge billederne ud på?
VH Palle Hansen