/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
LogoManager Til Ericsson?
Fra : Juvic...
Vist : 501 gange
40 point
Dato : 16-06-02 01:43

Hej alle sammen!
Jeg har lige købt mig en T65, og jeg sad og legede lidt med logoer!
Da jeg syntes at på mobilen i forvejen er ret kedelige, begyndte jeg at lede efter logoer.
Det var ikke så svært at finde logoer til Ericsson, men det er når det kommer til det med at man skal betale det kniber!

Så jeg vil lige spørge om I ved hvor man kan få sendt GRATIS logoer til sin Ericsson?, uden at bruge WAP!
Eller om der findes et program ligesom LogoManager som også funker til Ericsson?

Håber at I ved det? :D

Accepteret svar
Fra : Caine

Modtaget 40 point
Dato : 16-06-02 13:09

Hej

På siden http://www.thansen.dk kan du købe et "cable" som kan tilsluttes computer og mobil (pris ca. 150kr)
derefter søg fx på Http://www.google.com --> "logomanager" +"Ericsson" så downloader den bedst mulige...
Tilslutter mobilen hvorefter du kan lave loger eller downloade pakker med fx 100 loger.
prøv måske Http://www.mobiltelefon.dk

Held og lykke