/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Noob dvd backup
Fra : petermadsen81
Vist : 288 gange
50 point
Dato : 27-06-04 18:47

Hej

Er lige blevet den lykkelige ejer af en pc med dvd brænder og har så også selv en dvdafspiller til fjernsynet....
Vil så gerne have lavet kopier af mine dvd film.

Hvad er det der -/+ for noget?
Er der nogle fordele frem for andre...

Kan alle dvdafspillere (til tv'et) aflæse både -/+?

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 27-06-04 19:09

- og + er forskellige standarder! Du skal kun købe den/de standarder dvd skiver din brænder understøtter!
Det andet spørgsmål er nej. Du kan prøve at gå ind her og checke om hvilke typer dvd medie din dvd afspiller understøtter http://www.videohelp.com/dvdplayers

Kommentar
Fra : petermadsen81

Dato : 27-06-04 19:29

hmm på det link var min brugsen dvd afspiller ikke.. jeg prøver mig frem så.

Min brænder kan klare begge medier

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 27-06-04 19:32

Du kan jo prøve med et genskrivbart medie først, så er der stor chance for at den vil tage den skrivbare i samme standard osse!

Kommentar
Fra : Fjante

Dato : 27-06-04 19:43

Prøv at komme med navnet på afspilleren!

Kommentar
Fra : petermadsen81

Dato : 27-06-04 20:10

det er en kennex dvd23k1

Accepteret svar
Fra : CCjunior

Modtaget 50 point
Dato : 27-06-04 22:02

jeg har også været ved at lede lidt.. det er svært at finde ud af om den kan eller ej. men et sted blev der sagt at den var " alt ædende " http://www.tweakup.dk/forumnew/read/45262/
angående +- skiver, så er der stort set ingen forskel. - skiver er de billigste, men du skal jo nok ikke købe 100 af dem hjem før du er sikker på om din maskine kan tygge dem..

Junior

Kommentar
Fra : Fjante

Dato : 27-06-04 22:20

Din afspillers modelnr kan jeg ikke finde,men de andre KENNEX dvd afspillere kan kun afspille - minus
skiver

Godkendelse af svar
Fra : petermadsen81

Dato : 28-06-04 02:38

Ok... så vil jeg prøve at købe nogle skiver.. bor heldigvis tæt på grænsen så jeg køber nogen næste gang jeg er nede og hente øl og spiritus...

Tak for hjælpen alle...

Kommentar
Fra : CCjunior

Dato : 28-06-04 21:45

hvis du skal ha billige covers så foregår det hos www.billigmedien.de 1,80 hvisidu tar 100 af gangen
men hvis du vil ha rigtig billige skiver så skal du købe dem fra england af..

Junior