/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Inddele Mp3`ere i mapper ved brænding
Fra : Mulle73
Vist : 506 gange
200 point
Dato : 27-06-04 07:42

Hej

Når man har sine cd`ere liggende på computeren som mp3`ere, og gerne vil brænde dem ned på en cd, kan man så inddele dem i forskellige mapper? (Pop, rock osv.), så man ikke skal bladre igennem 200 numre?

Kærligst Mulle

Accepteret svar
Fra : IceCap

Modtaget 210 point
Dato : 27-06-04 07:58

Du lægger dem bare i de mapper du vil have, og trækker dem over på den tomme cd i dit brænderprogram, så bliver de også brændt i mapper.... Du kan brænde det akkurat som du vil have det, og akkurat ligesom de ligger på din harddisk.

God søndag! )

Godkendelse af svar
Fra : Mulle73

Dato : 27-06-04 08:45

Tak for svaret IceCap.

Kommentar
Fra : Mulle73

Dato : 14-09-04 08:58

Nyt problem...

Jeg bruger Nero til at brænde cd`ere med. Når jeg flytter mp3`erne over, arrangerer Nero dem i alfabetisk rækkefølge.

Hvordan får jeg den til at lade være med det??

Mulle