/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Cola reklame
Fra : Nik_
Vist : 409 gange
230 point
Dato : 26-06-04 22:52

Jeg leder efter sangen/melodien fra cola reklamen der kører i tv i øjeblikket. Det er den med drengen der drikker cola og så sparker til den bold, og bolden flyver videre til den næste som også sparker til den og sådan bliver det ved, og ender med at den kommer i mål, og man ser igen drenger der råber goal....

Kommentar
Fra : fluffyclaus

Dato : 04-07-04 13:19
Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 18-07-04 10:39

Jeg har snakket med Coca cola Danmark og de siger det er musik de selv har lavet (?) og Coca Cola US kender den ikke.!

Nu venter jeg svar på en mail fra Caca Cola Frankrig, fordi jeg ikke gider ringe til dem, men du kan få nummeret her:

"Hello,

For this kind of information, you may want to contact our Call Center which will be able to answer any of your questions.
The phone number is : +810 810 809.

Have a nice day !"

mvh
Taliskoko

Accepteret svar
Fra : Mut707

Modtaget 230 point
Dato : 19-07-04 11:55

Du kan høre alle cola sangene på
www.cocacola.dk
Mvh Julie

Kommentar
Fra : Nik_

Dato : 19-07-04 14:13

Ja^ og det er den der hedder

Euro Kickit Europa
coca-cola 2004

men ved stadig ikke hvad sangen hedder osv.

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 19-07-04 14:16

Nej, men jeg har givet dig alle muligheder for at finde ud af det... Call them.

Godkendelse af svar
Fra : Nik_

Dato : 20-07-04 00:33

Tak for svaret Mut707.

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 20-07-04 10:34

Til Nik_:

Hvordan kan du give point for det svar. Det fortæller jo ikke noget du ikke vidste i forvejen. Kig lige på hvad jeg har lavet af fodarbejde for dig....

Det er ik´ fordi jeg er sur, men jeg skulle sku´ have haft de point´s...

Det resulterer i næste du gang du laver en tråd med et spørgsmål, så holder man sig langt væk.

Kommentar
Fra : Nik_

Dato : 20-07-04 15:49

Det hjalp mig faktisk mere end dit telefonnummer. Nu har jeg i det mindste fået et sted hvor jeg kan høre sangen.
Og det er helt i orden med mig hvis du vil holde dig langt væk næste gang. Men mange tak fordi du forsøgte.

Mvh. Nik