/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
Subtitles til The Godfather Part II
Fra : plb
Vist : 498 gange
50 point
Dato : 26-06-04 19:51

Hej

jeg mangler subtitles til The Godfather Part II, det er lige meget om de er danske eller engelsk
har prøvet:
http://216.66.12.98/searchs.php
http://www.subtitles.cz
http://divxstation.com/subtitles.asp

alle jeg fandt blev først vist lang tid efter de havde sagt det:S
måske er der en som kan rette i dem eller hvad det nu hedder?
de danske jeg fandt var fra http://divxstation.com/subtitles.asp

mvh P/lb

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 26-06-04 20:39

Kender ikke programmet men det skulle kunne syncronisere dine subtitles til filmen!
http://divxstation.com/softwareId.asp?sId=278

Kommentar
Fra : plb

Dato : 26-06-04 20:48

jeg har prøvet med programmet men det ser ikke ud til at hjælpe!?

Kommentar
Fra : Fjante

Dato : 26-06-04 21:13

Når jeg har lagt undertekster på,har jeg oprettet to mapper med det samme navn,en m/film en m/tekst
og brændt dem

Kommentar
Fra : plb

Dato : 26-06-04 21:38

..?
Hva mener du Fjante?

Kommentar
Fra : Fjante

Dato : 26-06-04 22:14

Du skriver du ikke kan få synkroniseringen til at passe

Kommentar
Fra : Fjante

Dato : 26-06-04 22:15

alle jeg fandt blev først vist lang tid efter de havde sagt det
Der måske teksterne du mangler?

Kommentar
Fra : Fjante

Dato : 26-06-04 22:20

http://divxstation.com/subtitle.asp?sId=10026
Her er teksterne,når tekst er DL,opretter du to mapper og brænder begge,så synkroniserer den da selv

Kommentar
Fra : phatlasse

Dato : 29-06-04 07:06

Fjante >> Det lyder interessant Hvilke smart brænderprogram bruges til det ????

plb >> Prøv denne guide: http://www.digitalempire.dk/edit/subadjust.shtml

Kommentar
Fra : phatlasse

Dato : 29-06-04 07:07

Fjante >> Det lyder interessant Hvilke smart brænderprogram bruges til det ????

plb >> Prøv denne guide: http://www.digitalempire.dk/edit/subadjust.shtml

Kommentar
Fra : phatlasse

Dato : 29-06-04 07:07

Fjante >> Det lyder interessant Hvilke smart brænderprogram bruges til det ????

plb >> Prøv denne guide: http://www.digitalempire.dk/edit/subadjust.shtml

Kommentar
Fra : Fjante

Dato : 29-06-04 20:32

phatlasse
Først og fremmest er det ikke din tråd,næst går jeg ud fra det er en kopi af film i divx fra et el andet P2P pogram,når så begge er DL kan du jo prøve,før dine henv gør forvirringen total.Jeg går ikke ud fra det er en hj video,med den titel,hvor lyden er optaget seperat

Kommentar
Fra : phatlasse

Dato : 29-06-04 20:47

Fjante >> Tør lige øjnene, din lille hvalp. Der er sgu da ikke nogen her, der 'ejer' tråden !!!!!
Og uanset hvad du gik ud fra det var, så findes der sgu ikke noget brænderprogram der kan synkronisere tekser med video..... (hvis du har et der gør, vil jeg meget gerne ha' fingre i det)

Hvis manden har Godfather 2 fra et P2P program, så er det for det første pisse ulovligt.
For det andet, så prøv at kigge på formatet af de undertekster. Det er ren tekst (SRT). Dvs. enten skal der bruges en Player, der understøtter dette, eller også skal VobSub/ffdshow installeres.
Og hvorfor begynder du at tale om hjemmevideo og seperat lyd ????????? Har da intet med hverken spørgsmålet, eller min guide at gøre. Det må da være forvirrende for spørger. Har du overhovedt læst spørgsmålet og min guide ?????

Hvis man læser spørgsmålet, så er det eneste det handler om nemlig video og tekst ikke er i sync.
Mit link til guiden, var ikke en skudsikker løsning, men bare et forsøg på at hjælpe spørger, hvilke man må gå ud fra dette forum handler om - men næææ nej, sådan en pointliderlig idiot som dig 'ejer' jo spørgsmålet.... vor herre bevares !!!

Hvis jeg har misforstået spørgsmålet, så må spørger endelig sige til, og jeg skal da gøre alt hvad jeg kan for så at finde en anden løsning - hvis jeg må for dig.

Kommentar
Fra : Fjante

Dato : 29-06-04 23:05

phatlasse
Jeg føler med dig hvis du føler dig trådt på,men jeg kan ikke se du er kommet med noget indlæg ,andet end en spydig bemærkning,men vi er måske ude i en dobb profil

Kommentar
Fra : Fjante

Dato : 29-06-04 23:10

phatlasse elller tedd
Det er ikke alt der behøver at være så videnskabeligt,hvis du har en DIVX film og DL teksten fra DIVX station----kalder begge mapper det samme-lægger dem i brænderpogrammet--såååå synkroniserer den dæleme selv.Har ikke tænkt over hvordan!!

Kommentar
Fra : phatlasse

Dato : 29-06-04 23:12

Fjante >> Det eneste jeg blev lidt harm over, var at du mente at du 'ejede' tråden.....
Og hvis du ikke mener jeg er kommet med noget indlæg, så prøv at læse guiden jeg linker til igennem.
Vi kan vel godt blive enige om at spørgsmålet går ud på, at en film med tilhørende undertekster ikke er i sync.... ????? hvis dette er tilfældet, så fortæl mig hvorhenne du har bidraget med noget brugbart (jeg venter stadig på det brænderprogram)
Tar' jeg fejl mht. til spørgsmålet, så ret mig endelig, og jeg skal som sagt gøre alt hvad jeg kan for at finde en løsning, eller trække mig....

Og hvad mener du med dobbelt profil....

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 29-06-04 23:12

Øh! Hvad skal jeg lige blandes ind i den her flaming for?

Kommentar
Fra : phatlasse

Dato : 29-06-04 23:20

tedd >> Ved jeg heller ikke.
Men faktum er at et brænderprogram ikke kan synkronisere video og tekst. - det kan jo ikke læse - eller hva ?????
Men jeg ser da gerne at Fjante underbygge sin påstand med f.eks. et link til det program som kan. For indtil der, er det ikke andet end en påstand.
Og så kan jeg vel lige tilføje, at det er min egen side jeg har linket til, hvor alle guides er skrevet af mig selv...

Kommentar
Fra : phatlasse

Dato : 29-06-04 23:24

Fjante >>

<citat>
såååå synkroniserer den dæleme selv.Har ikke tænkt over hvordan!! <--- Nej, men du kunne være du skulle gøre det
</citat>

Og nej, det er ikke for at jogge på dig, synes bare du skal få dine facts på plads....
Jeg vil ikke blande mig mere i tråden med mindre, jeg har misforstået spørgsmålet helt....
Fortsat go aften.

Kommentar
Fra : plb

Dato : 01-07-04 11:23

Wooooooow...
okay Fjante, jeg tror heller ik helt på det med brænderprogrammet.
og phatlasse, det program du anbefalede vil ikke rigtig afspille lyden...
skal der hentes noget form for plugin eller noget?
for det er lidt problematisk at ligge undertekster på en film uden lyd... :P

mvh P/lb

Kommentar
Fra : phatlasse

Dato : 01-07-04 16:21

plb >> Ja, uden lyd kan det være lidt svært at synkronisere....

Er der lyd på, når du bruger andre afspillere (ikke Windows Media Player) ???

Kommentar
Fra : plb

Dato : 01-07-04 21:04

min højtaller var åbenbart i stykker :P
men har fundet nogen der virker nu. jeg har synkroniseret, men nu kan VobSub ikke læse den!?
det er en .sub fil og den hedder præcis det samme som filmen, men stadig vil den ikke afspille underteksteren!
kan jeg have gjort noget forkert?

mvh P/lb

Accepteret svar
Fra : phatlasse

Modtaget 50 point
Dato : 02-07-04 13:16

Var de oprindelig filer ikke .srt format. ?
Har du fulgt guiden helt præcist ?

Godkendelse af svar
Fra : plb

Dato : 07-08-04 17:11

Tak for svaret phatlasse.