/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
RMX....
Fra : JuHiSt
Vist : 280 gange
5 point
Dato : 25-06-04 02:32

Hejsa...
Jeg ville lige høre om der er en der har en rmx, og som også gerne vil sælge..!
Skriv til mig, madslarsen@privat.dk

Kommentar
Fra : gril

Dato : 25-06-04 13:49

gå ind på den blå avis www.dba.dk

Kommentar
Fra : JuHiSt

Dato : 25-06-04 15:11

Jo tak har været der..! Men alle er solgt, eller også koster de en mill..! Så ville lige høre om der er en, der vil sælge..!

Kommentar
Fra : jeansgade

Dato : 25-06-04 18:03

Hvad kan en rmx med skæv forhjul og bøjet styr koste?
Kan evt. sende dig et billede!

Kommentar
Fra : mikkelgj1

Dato : 25-06-04 19:13

jeg er også meget interresert.. send lige mig et billede også :D mikkeljensen35@ofir.dk samme mail til msn :D

Kommentar
Fra : JuHiSt

Dato : 25-06-04 22:45

ØHhh.. Nu er jeg ikke helt med...! Mikkelgj1 søger du også en? For jeg er på udkig efter en..! Oprettede dette for at se om der var nogen der havde en til salg..!

jeansgade.. Mener du hvad styr og forhjul koster? eller kigger du på en der har de ting på? For jeg vil skyde på hvis det er rmx´en der har det bøjetstyr og forhjul. Så tyder det nok på at den er væltet..! Også dukker der nok nogen flere problemer op efterhånden...! Men jeg vil siger hvis skjoldene se okay du og der ikke er er så mange risser så vil jeg siger 7-9k..!
Hvis du skal købe delene, så vil det nok blive 200 for styr. Jeg har ikke lige kunne finde nogen pris for forhjul.. Men det er nok 600-800+300 for dæk+300 for bremseskive...!

MvH
Mads Larsen
JuHiSt