/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Gunnar - Haunted Honeymoon akkorder
Fra : camved
Vist : 437 gange
300 point
Dato : 24-06-04 16:30

Hej... Hvis der er nogen som kan akkorderne til denne sang vil jeg blive meget glad!!!

Knuz Milla

Kommentar
Fra : DiTTe_Smiil

Dato : 26-06-04 13:11

Det tror jeg ikke der er lavet endnu.
Men her er teksten:
Dont give in to your fears, don’t give in to frozen tears, you said it once, oh you said it twice, it doesn’t matter now. Get me off this haunted honeymoon, everything is over all to soon, I said it once, oh I said it twice, it doesn’t matter now. When the light of day, finally fades away, slowly you’ll forget my name, and when you fill the room, my haunted honeymoon, slowly I’ll forget your name. How come I get cold when I’m with you? When all I ever wanted was you, I said it once, oh I said it twice, it doesn’t matter now. When the light of day, finally fades away, slowly you’ll forget my name, and when you fill the room, my haunted honeymoon, slowly I’ll forget your name too. I’ll forget your name. Tomorrow is a day to be alive, or just another day to survive. When the light of day, finally fades away, slowly you’ll forget my name, and when you fill the room, my haunted honeymoon, slowly I’ll forget your name too. I’ll forget your name too now, now. I’ll forget your name.

Mvh. Ditte

Kommentar
Fra : camved

Dato : 26-06-04 22:05

...Kan godt være at der er nogen som har mod til at lytte den af!!! tager ikke særlig lang tid.. har bare ikke sangen med ham, så det kan jeg ikke gøre...

Kommentar
Fra : Dipsey

Dato : 08-08-04 19:38

Jeg ville også meget gerne have akkorden! Han siger han ikke selv kan skrive dem. At det er noget han har i hovedet...
Den er også ret svær at spille og han skruer vist E strengen over, så den lyder som B strengen!...