/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Ribe Havebænk
Fra : kjeldgaard
Vist : 711 gange
75 point
Dato : 14-06-02 11:55

Er der nogen på KanDu der har kendskab til en havebænk der hedder Ribe-bænken (eller "Ribe havebænken"?)
Den blev præsenteret på udstillingen "Have og landskab" ved Hindsgavl i Middelfart sidste sommer. Jeg har ledt højt og lavt, men kan ikke støve noget op nogen steder.

Min svigermor ønsker sig en i fødselsdagsgave og hende kan vi da ikke skuffe......

Er der hjælp at hente hos jer?

m.v.h. Lise

Accepteret svar
Fra : Nyhedsbruger

Modtaget 85 point
Dato : 14-06-02 11:09

"kjeldgaard" <kjeldgaard.news@kandu.dk> wrote in message
news:%_iO8.39745$N46.1594241@news010.worldonline.dk...
> Er der nogen på KanDu der har kendskab til en havebænk der hedder
> Ribe-bænken (eller "Ribe havebænken"?)
>

søgt via webferret: http://demo2.webcreation.dk/baenke/default.asp?sid=9

held og lykke :)

Godkendelse af svar
Fra : kjeldgaard

Dato : 14-06-02 13:56

Tak for svaret helle. Det er jo lige den rette bænk udfra svigermors beskrivelse.

Ha´ en god sommer og tak for hjælpen .........

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 14-06-02 13:33

"kjeldgaard" <kjeldgaard.news@kandu.dk> wrote in message
news:uMkO8.41400$N46.1606068@news010.worldonline.dk...
> Tak for svaret helle. Det er jo lige den rette bænk udfra svigermors
> beskrivelse.
>
> Ha´ en god sommer og tak for hjælpen .........

you are welcome - jeg kan varmt anbefale webferret - findes det ikke der, så
findes det bare ikke...:):)

mvh Helle

Kommentar
Fra : kjeldgaard

Dato : 15-06-02 15:59

Hej igen Helle,

Kender ikke webferret - er det webferret.com ?? Når jeg går ind der, handler det mest om domæner. Kan du sige lidt mere om webferret??

lise