/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
CPU med eller unden køler?
Fra : taliskoko
Vist : 434 gange
100 point
Dato : 24-06-04 12:53

Hey.

Jeg er ved at købe en AMD athlon 2400+ CPU. Men pludselig melder spørgsmålet sig:

Skal jeg købe den med eller uden box.? Altså skal jeg købe den med den CPU-Køler der følger med eller skal jeg vælge en anden selv.???
Man burde jo mene at den de sælger med, kan klare opgaven.!(?)

Kommentar
Fra : palle22

Dato : 24-06-04 13:00

det kan den nemt, det er en udmærket køler. men den larmer en del. ca 30db

Accepteret svar
Fra : tedd

Modtaget 110 point
Dato : 24-06-04 13:10

Hvis dit system er støjdæmpet, eller du vil overclocke ville jeg vælge at købe køleren seperat, ellers har det ingen grund til at købe den uden.

Godkendelse af svar
Fra : taliskoko

Dato : 24-06-04 16:16

Tak for svaret tedd.

Jeg har valgt at købe en seperat køler.