/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Nogen der ved noget om Powermax alarm !?
Fra : Odense
Vist : 3165 gange
50 point
Dato : 23-06-04 19:54

Har et Powermax alarm anlæg og "møntør koden" har den pluselige glemt !? Den var 9999 fra ny, og så har jeg lavet den om til 4321, og det virkede fint længe, til jeg en dag lave koden for "Alm. bruger" til det samme som montørkoden altså 4321, og efter det! så er møntør kode ikke 4321 mere !???Hvad kan jeg gører for at finde ud af møntør koden igen !?

Hvor tilslutter man TLF. så den kan ringe ud ved Alarm, syndes der 2 line's !??

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 23-06-04 20:33

Jeg kender ikke Powermax - men når den har været strømløs ikke bare det store backup batteri men også det lille interne, vil den sansynligvis gå i default stilling og bruge startmontørkoden 9999.
Der står i din brugsanvisning hvor længe den kan stå uden strøm fra det store batteri.
En alm. bruger/montør kode på 4321 er så almindelig, så du ligeså godt kan bruge en stor knap man kan trykke på "Tryk her"
Emesen.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 23-06-04 20:44

Kontakt Powermax de kan fortælle dig, hvad du skal gøre http://www.powermax.dk/
Hilsen ans

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 23-06-04 20:50

Inde i ans link >powermax forum>reset teknikerkode
Men du skal have brugerkode og password for at kunne komme ind.
Emesen.

Kommentar
Fra : ulrik1976

Dato : 25-06-04 12:23

hej her er et link til importøren:www.nomex.dk

jeg har fået min resettet engang, men det er besværre lang tid siden nu...

PS :skide god alarm...

mvh ulrik

Kommentar
Fra : Odense

Dato : 25-06-04 23:08

Jeg fik det løst det første... Men kan ikke få Powermax til at ringe når der Alarm... Nogen der ved lige hvor man skal indtaste det tlf nummer den skal ringe til og andet man skal indstille !? syndes jeg har prøvet alt :-/