/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
billige mobil telefoner
Fra : jonassr
Vist : 292 gange
125 point
Dato : 23-06-04 13:49

Jeg har set på samsung e 700 men jeg syntes den er lidt dyr man kan godt nok få den for ca 1500 kr men så følger der sonofon kvantom med hvor man så skal give mindst 200 pr md i 6 md og det er ikke fedt jeg har lige fået Telmore som er ok billigt så nu vil jeg bare høre om der er nogle der kender en god og billig side med mobiltelefoner og de skal ikke bindes til noget som helst.

Kommentar
Fra : Dkkasper

Dato : 23-06-04 14:24

telmore sælger også mobiler til billige penge uden binding til selskab.

ellers lad mig anbefale Oranges Go abonnement. Her køber du telefonen billigt - skal godtnok betale enten 100, 200, el. 300 i abn. men du kan for disse penge ringe til priser der matcher telmore´s priser - og jeg mener du kan få dit nummer med...

det vil så sige at abonnementspengene ikke er penge ud af vinduet...

Jeg havde selv telmore før og havde samme ønske som dig.. har nu givet GO en chance og jeg har ikke fortrudt...!

vh
Kasper

Kommentar
Fra : majken86

Dato : 23-06-04 14:51

Du kan også gå ind på: www.mobilpriser.dk
Der kan du samligne priser og finde mobiler uden abonnement. En rigtig god side.

Kommentar
Fra : Signepigen81

Dato : 23-06-04 14:53

Jeg har lige været inde på Orange' hjemmeside - da jeg også er interesseret i Samsung e700, Men de sælger desværre ikke Samsung telefoner

Kommentar
Fra : jonassr

Dato : 23-06-04 15:09

jeg har fundet den til 2499+75 kr i fragt nogle der kan finde den billigere?

Kommentar
Fra : Signepigen81

Dato : 23-06-04 17:07

Hej Jonas,

Er det så uden abonnement og binding??

Ellers så gå ind på www.mobilpriser.dk, som majken86 også hentyder til.
Det er en ret god side....

Kommentar
Fra : jonassr

Dato : 23-06-04 18:35

Inde på mobilpriser findes den til 2499+ 75 kr i fragt og det er uden noget som hels med til den det er det billigeste jeg har fundet den til

Kommentar
Fra : Dkkasper

Dato : 23-06-04 23:37

Prøv og spørg hos teleringen med hensyn til E700 med go abn.

Find nærmeste butik på www.teleringen.dk - jeg ved der ikke står noget på siden om E700 og GO - men prøv og hør alligevel.

Kommentar
Fra : jonassr

Dato : 24-06-04 09:59

Jeg skal have en samsung e 700 uden noget som helst til

Accepteret svar
Fra : taliskoko

Modtaget 125 point
Dato : 24-06-04 10:38

Søg på QXL. Der er iøjeblikket en til 1800.-

Søg i "køb".
Søg i "mobil u. abonn."
søg i "Samsung"

Kommentar
Fra : DotDk

Dato : 24-06-04 11:45

Ellers så prøv på Kelkoo.dk

De sælger også mobiltelefoner uden. abonn. og jeg ved de har Samsung E700.

Held og lykke med det!

Godkendelse af svar
Fra : jonassr

Dato : 27-06-04 13:59

Tak for svaret taliskoko. Ja så har jeg sku købt den mobil du skrev selv om den er brugt

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 27-06-04 21:25

Kanon... Håber du bliver glad for den.