/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Fonts / Spørgsmål
10  Bille1948 320
erfaring med Adobe Type Manager Light?
Fra : allandisain
Vist : 519 gange
200 point
Dato : 20-06-04 20:15

Er der nogen der har erfaring med at bruge Adobe Type Manager Light™ til fontstyring i Windows XP home ? Virker det ordenligt?

Tak

Kommentar
Fra : wahlstroem

Dato : 19-07-04 21:33

Hej allandisain
Du kan ikke bruge ATM Light til styring af dine fonte. ATM Light bruges primært til at tegne (vise på skærmen) PostScript fonte ordentligt.

Hvad er det du har behov for, som XP ikke kan klare?

Hilsen Wahlstroem

Kommentar
Fra : HeYa

Dato : 06-10-04 14:21

Hvis det er et program som kan holde styr på de fonts du har installeret eller de som ikke er installeret, er Fontpage et rigtig godt bud, og så er det endda freeware =) Håber det hjalp ;)

mvh.
HeYa