/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Er cpi Popcorn god nok???
Fra : dayworker24
Vist : 1043 gange
100 point
Dato : 20-06-04 00:41

Jeg synes en CPI Popcorn ser mega fed ud, men er den nu også god nok, Hvis i har nogle kommentar så sig bare til,

PS. går de meget i stykker

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 20-06-04 00:43

God nok til hvad??

Der vil jo altid være tale om en sammenligning melle mpris og kvalitet, og så må man jo tage højde for forbrugsmønsteret

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 20-06-04 00:43

Det tror jeg ikke de gør.
Hvis det er den du synes er pænest og det er den du vil ha´, skal du da bare købe sån´ en

Mordex.

Kommentar
Fra : dayworker24

Dato : 20-06-04 00:46

Det jeg mener køre de godt. Går de tit i stykker er de bedre end en pgo comet??? eller hvad.

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 20-06-04 00:48

Det er de efter min mening.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 20-06-04 01:08

En af min datters venner har haft en fra ny i knap 2 år. Den er udmærket og der har aldrig rigtig været problemer med den, kun alm. vedligeholdelse.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 20-06-04 12:32

Det er den dårligste af dem alle også den billigste
Mvh Sune

Accepteret svar
Fra : KlausHansen

Modtaget 100 point
Dato : 20-06-04 12:56

Den har markedets ringeste motor... den er udemærket til at køre normalt på... men gør dig selv en tjeneste og lad være med at pille ved den.... den er svær at få til at køre godt...

Kommentar
Fra : bellis8

Dato : 20-06-04 15:40

Jeg købte en for 1 1/2 år sidden jeg har fået en anden udstødning på og har fjernet afstandsstykket i variomaticen så den køre nu mellem 60 og 70 kmt. og den køre og starter godt.
MVH Tommy

Kommentar
Fra : bellis8

Dato : 20-06-04 15:40

Jeg købte en for 1 1/2 år sidden jeg har fået en anden udstødning på og har fjernet afstandsstykket i variomaticen så den køre nu mellem 60 og 70 kmt. og den køre og starter godt.
MVH Tommy

Kommentar
Fra : speedzter

Dato : 20-06-04 19:51

den er ikk speciel go'... men den ka' da køre... og er da oss fin nok hvis du kun piller begrænsningerne.. men hvis du har tænkt dig at smide noget ordentlig tun på så gør dig selv den tjeneste at købe en anden scoot.. for den holder ikk i længden... og hvis du alligevel køber en og vil tune den så bare husk at det kommer til at koste i rep....

Godkendelse af svar
Fra : dayworker24

Dato : 22-06-04 18:58

Tak for svaret KlausHansen.