/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
Tv-film med Laetitia Casta
Fra : villum53
Vist : 976 gange
100 point
Dato : 18-06-04 01:46

Jeg leder efter navnet på en tv-serie som flere gange har været vist på DR. Mener det er Laetitia Casta, der spiller hovedrollen, som en ung pige, der arver et lille hotel på en caribisk ø.

Serien blev vist sendt over tre dele

Noget hjælp?

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 18-06-04 01:51

Du kan evt. søge på hendes navn på

www.imdb.com

Kommentar
Fra : villum53

Dato : 18-06-04 02:04

har forsøgt imdb.com. Kan ikke finde noget om tv-filmen, så jeg kom i tvivl om det var hende, der spillede med.

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 18-06-04 02:19

Ok, jeg melder pas, du må nok vente på en der kan huske serien, den er svær at finde uden titel eller skuepsiller.

God jagt

Kommentar
Fra : dova

Dato : 18-06-04 12:35

Den eneste serie i 3 dele jeg kender som Laetitia Casta har spillet med i, er Pigen med den blå cykel, men den foregår i Frankrig under krigen, så det er nok ikke den du er ude efter.

Kommentar
Fra : wezzler

Dato : 30-06-04 10:40

Jeg kan godt huske serien, men er næsten sikker på det ikke er Leastita Casta der er med!

Kommentar
Fra : villum53

Dato : 30-06-04 11:04

Ok Wezzler,
Kan du så huske nogle nøgleord, som jeg kan søge på ?
Mener den kvindelige hovedperson var catwalkmodel, før hun rejste til Caribien (Hvis det var Caribien!)

Villum53

Kommentar
Fra : villum53

Dato : 15-12-04 20:30

OK, der er så ikke tale om Laetitia. Men andre herinde må da kunne huske serien. En tv-serie med en guddommelig fransk skuespillerinde i hovedrollen.

Pisseforkælet og sippet i Paris - men alligevel lykkes det for hende at overtage et gammelt hotel, som hun arver, på en lille tropisk ø.

I filmen bliver hun snydt af sin onkel, som selv vil have øen, og hun gifter sig til sidst med en person, som hun praktisk talt skændes med hele filmen.

Nogen?

Accepteret svar
Fra : wezzler

Modtaget 100 point
Dato : 06-08-05 12:50

Tror jeg har set den engang. Efter lidt søgen tror jeg det er vanessa demouy og serien "Coeurs caraïbes" aka "Models in Paradise" fra 1995

http://www.amazon.imdb.com/name/nm0218690/

Godkendelse af svar
Fra : villum53

Dato : 07-08-05 16:41

wezzler - du er dagens helt!

Ganske rigtigt

Næste opgave er at finde den på dvd,

tak for hjælpen