/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Reservedele Suzuki Wagon R.
Fra : azazazAZAZ999
Vist : 2481 gange
50 point
Dato : 12-06-02 20:20

Jeg skal skifte bremseklodser på forhjulene. På min Suzuki Wagon R 1300 Årg. 2000. Kan disse købes billigere i en evt. uoriginal udgave? I givet fald hvilken? Hvorhenne ? Oplys gerne type og modelnummer...

Accepteret svar
Fra : NitroOS

Modtaget 50 point
Dato : 12-06-02 23:13

Hej.

Bremseklodserne du skal skifte kan fås hos A. Østergaard
Klodserne har varenummer 686 MDB2072 er er af mærket Mintex hvilket er rimelig god kvalitet.
De fleste A. Østergaard afdelinger har klodserne på lager og de koster 581,25 Kr incl. moms. for et sæt (til begge forhjul)
Hvis du fortæller mig hvilken by du bor i kan jeg fortælle hvor den nærmeste afdeling ligger..

Mvh.

NitroOS

Kommentar
Fra : azazazAZAZ999

Dato : 15-06-02 21:36

Til NitroOS:..Tak for dit svar, prisen er desværre et par kroner dyrere end den jeg har i forvejen fra min forhandler.
Jeg er på jagt efter priser som dem der kan skaffes til Mazda, Toyota, Ford osv. i kategorien 150,- til 200,- kr.

Kommentar
Fra : NitroOS

Dato : 15-06-02 22:42

Hej azazazAZAZ999

Jeg tror ikke du skal regne med at finde nogle bremseklodser til WagonR+ i den prisklasse da der ikke er solgt i noget nær så mange eksemplare som de ovennævnte mærker..
Du skal jo også lige huske på een ting...
Der er forskel på bremseklodser som på alt andet her i verden... og her er det kvaliteten jeg tænker på...

Held og lykke i jagten..

Mvh.

NitroOS

Kommentar
Fra : azazazAZAZ999

Dato : 16-06-02 01:39

Tak til NitroOS. Du har desværre nok ret...