/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
mont. vejledning anhængertræk
Fra : rda1
Vist : 2508 gange
100 point
Dato : 16-06-04 12:24

hej . jeg mangler en mont.vejledning til et (orginal mazda)anhængertræk til en mazda 323f gt årg. 91
m.v.h rda

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 16-06-04 16:17

Jeg tror der findes noget i værkstedsbogen.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 16-06-04 19:24

Hvis det er et komplet originalt træk, og du ingen vejledning har.
Læg dit træk bag ved bilen og tag alle stumperne frem og fordel dem til der hvor de skal sidde på trækket. Det kunne givedig en ide om hvordan trækket skal monteres.
Er du heldig ligger der også et stik i bagagerummet/lygtekassen som du skal tilslutte til.
Emesen.

Kommentar
Fra : pallenoc

Dato : 17-06-04 11:20

Du skal blot være 110% sikker på at det er monteret efter "foreskrifterne". Jeg fik engang et træk kasseret ved syn (selvmonteret) på en MAZDA 626 fordi det sad 8mm (OTTE MILLIMETER) forkert ift. "det foreskrevne og af statens godkendte standard". Det skal lige siges at jeg flyttede det lidt (hvad det nu kunne give sig i hullerne) og fik den godkendt i en anden synshal.
Ellers er der ikke de store problemer i at montere et træk...og som emesen skriver er der (MEGET) sandsynligvis (multi)stik i bagagerummet som du lige kan koble ledningerne på.

Held og lykke!!!

Mvh
Palle Jensen

Kommentar
Fra : skibonitten

Dato : 09-07-04 12:49

Hej.

Her er muligvis noget du kan bruge....
http://www.catalogue.bosal.com/pages/exh_cartype_search.php

eller selve pdf filen, godtnok kun på UK/DE men mon ikke det går:

http://www.catalogue.bosal.com/pdf/pdf_mi/016831.pdf

Held og lykke