/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
daniel bedingfield
Fra : kimpark
Vist : 296 gange
50 point
Dato : 15-06-04 01:32

Hey
Hørte daniel bedingfield spille til zulu awards, der spillede han gotta get true this(acoustic) og syntes det lød MEGA fedt!!!!!
Nogle der har tabs/akkorder til den????

Kommentar
Fra : TQsen

Dato : 15-06-04 01:55
Kommentar
Fra : kimpark

Dato : 16-06-04 12:50

TAkker;) hehe

Kommentar
Fra : TQsen

Dato : 24-06-04 01:18

Husk at afslutte dit spørgsmål med at acceptere svaret. Ikke fordi pointsene interesserer mig, men bare for at få sluttet det på den rigtige måde...
Også så det ikke står som ubesvaret, du har jo fået svaret på dit spørgsmål...