/ Forside/ Karriere / Udlandet / Andet udlandet / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 410
Udstationering i Hamborg - erfaringer?
Fra : louie2003
Vist : 826 gange
50 point
Dato : 14-06-04 12:46

Hej! Er der nogen, der har erfaringer med at være udstationeret i Hamborg? Min mand har fået et favorabelt jobtilbud for 3 år. Vi har to børn på henholdsvis 7 år og 1½ år. Jeg er egentlig bare interesseret i at komme i kontakt med andre som har prøvet det.

Kommentar
Fra : Hondaen

Dato : 14-06-04 13:33

Har ikke selv prøvet det i netop Hamborg, men prøv evt at kigge på www.danes.dk, under netværk.