/ Forside/ Interesser / Helbred / Slankekure / Spørgsmål
10  briani 560
Herbalife
Fra : AnneDK
Vist : 1106 gange
50 point
Dato : 14-06-04 02:10

Hej. Ville høre om der er nogen der kender til herbalife? Virker det, eller er det ren pengeafpresning?

Hilsen AnneDK

Accepteret svar
Fra : lykkebo4

Modtaget 60 point
Dato : 14-06-04 02:18

jeg har godt nok hørt om det- men jeg gør det inden for slankekure- at jeg passer på hvad jeg spiser og drikker. og har en bestemt rytme at gøre noget i. Små sunde måltider. og ind imellem spiser jeg usundt. Men så kører den igen. har tabt 24 kg. på 4 år. så nu står den på 110.5. havde taget 7 kg på i vinter fra 107 og til 114.5. men efter den rytme her hjemme, så går det fint med at tabe sig.-
m.v.h karin

Godkendelse af svar
Fra : AnneDK

Dato : 14-06-04 03:23

Tak for svaret lykkebo4.

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 14-06-04 03:52

Det var jo bare ikke et svar på om Herbalife virker.

Det gør det, men deres forretningsmetoder er tvivlsomme.

Kommentar
Fra : lykkebo4

Dato : 14-06-04 04:50

var glad for at hjælpe dig AnneDK.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 14-06-04 09:18

Herbalife er et proteinpulver, som egentlig var beregnet som tilskud til folk der skulle yde fysiske præstationer, eks. sportsfolk. Men nogen fandt ud af, at hvis man tager det i stedet for mad, så taber man sig. Nogen gør, men det er helt sikkert en usund måde. Det har været forbudt at sælge fordi det blev kaldt slankemiddel, men er tilladt nu hvis det bliver kaldt kosttilskud. ( ifølge lægemiddelstyrelsens regler)

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 14-06-04 09:22

dova...

Faktisk blev det oprindelig udviklet som et slankemiddel, men er senere blevet videreudviklet til et komplet "program" der både har produkter til vægtkontrol, og produkter rettet mod idræt, Herbalife er især brugt af cykelryttere, og for at nævne en af dem der har sværget til det i sin professionelle karrierere er der f.eks. Bjarne Riis

Men OPRINDELIG var det altså et slankepulver

Kommentar
Fra : dova

Dato : 14-06-04 09:28

Det blev kaldt et slankemiddel men da deklarationen ikke overholdt lægemiddelstyrelsens krav blev det forbudt at sælge medmindre der kunne dokumenteres at det virkede som sådan. Derfor blev det lavet om og kaldt kosttilskud. Der var også problemer med salgsmetoderne.

Kommentar
Fra : cstinne

Dato : 12-08-04 01:47

Herbalife er et kosttilskud og må kun benyttes som dette.
Det mest solgte af deres produkter er en protein drik, som fås i pulverform og som man blander med mælk eller andet væske.
Ved et vægttab tager man en shake 2 gange dagligt istedet for et måltid hver shake indeholder ca 279 kalorier,så jo man taber sig hvis man drikker det 2 gange om dagen, da man jo taber sig når man indtager færrere kalorier, de useriøse forhandlere siger at man ellers kan spise som man altid har gjort, men lige så snart man stopper med at bruge kosttilskudet tager man på i vægt igen.
Herbalife kostilskud er godt til at starte op med, specielt hvis man ikke helt er motiveret til at lave sin kost om lige med det samme, men erfaringen har vist mig at når folk kan se at vægten er nedad gående så er motivationen der også til at ændre kostvanerne, så er det en seriøs forhandler så ved forhandleren også en masse om den rigtige kost og ernæring.
Den bedste måde at tabe sig på er ved at ændre kosten, men synes man at det er svært kan herbalife være en hjælp i starten.
Men vær opmærksom på at det er en forhandler der er villige til også at hjælpe dig med din kostændring, ellers kan man risikere at blive oplyst om at man skal blive ved med at tage herbalife også efter det ønskede vægttab for at kunne holde vægten, og det er efter min mening bondefangeri.

Er selv seriøs herbalife forhandler og jeg er meget træt af de useriøse der bare tror at de skal score kassen.

Kommentar
Fra : JakobHagelskjae

Dato : 24-08-09 22:40

svar på om herbalife virker?

Jeg tabte mig 9 kilo på 3 måneder med herbalife, det holder jeg nu i mere end 8 år, og nej herbalife er ikke pengeafpressing, men bare supergode og sunde kosttilskudsprodukter.

jeg har samlet slanketips her på http://www.sundslankekur.com som du kan bruge løs af, til at få en sund og slank krop