/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / PhotoShop / Spørgsmål
10  bentjuul 915
STORT problem med Photoshop!!!!!!!
Fra : cyfer
Vist : 516 gange
220 point
Dato : 31-05-01 14:28

Hej.
Efter jeg installerede Adobe Photoshop 6.0, virker mit Outlook Express ikke mere + at Internet Explorer er mærkelig langsom. Jeg prøver at åbne Outlook Express, men efter et stykke tid hvor der intet er sket, skriver den at programmet ikke svarer, og en fejlmeddelese om at programmet har udført en ulovlig handling og noget med en sidefejl i modul WAB32.dll.
Jeg har så downloaded updaten til det 6.0.1 som skulle løse dette. Men nej, der er stadig samme problem...
Hvad skal jeg gøre???
Jeg har prøvet at afinstallere Photoshop igen, men det er stadig det samme...
Måske Photoshop har overskrevet nogle filer som den ikke skulle have gjort!??
Hvad skal jeg dog gøre??!???

Kommentar
Fra : gandalf

Dato : 31-05-01 14:42

Hvad køre du af operativsystem?

Kommentar
Fra : cyfer

Dato : 31-05-01 14:47

win98se

Kommentar
Fra : cyfer

Dato : 31-05-01 15:46

Hallo!
Er der nogen???????

Kommentar
Fra : gandalf

Dato : 31-05-01 15:50

Jeg kender en som havde samme problemer med outlook/IE under windows98, at de var lang tid om at åbne (flere minutter), men det var ikke i forbindelse med photoshop, det var i forbindelse med en virus. Så prøv, at viruschecke din computer, husk virusprogrammet skal køres fra en diskette, som der 100% sikkert ikke kan være virus på.

Hvis den ikke finder nogle viruser på maskinen, kan du prøve, at lave en opgradering af dit system, så vil dine DLL'er, bliver installeret igen.

Det var desværre det eneste bud jeg lige har ved hånden.

Gandalf

Accepteret svar
Fra : 2mmy

Modtaget 220 point
Dato : 31-05-01 17:03

Det er et meget kendt problem med PS6.0 du kan
løse det ved at læse denne artikkel eller download
en upgrade:

http://www.builder.dk/artikler/article.asp?AID=108

Mvh
Tommy

Kommentar
Fra : 2mmy

Dato : 31-05-01 17:04

Har selv haft det samme problem med at IE kørte
langsommere, det blev løst ved at følge artikles råd.

-
Tommy

Kommentar
Fra : cyfer

Dato : 03-06-01 22:10

Jeg skal bare have løst problemet med IE, er der virkelig ingen hjælp at hente??????

Kommentar
Fra : Birgitte

Dato : 04-06-01 18:39

Har du virkelig prøvet at læse den ovenstående artikel? Jeg kan kun forestille mig, at det skulle være der problemet ligger.

http://www.builder.dk/artikler/article.asp?AID=108

Venligst Birgitte

Kommentar
Fra : cyfer

Dato : 04-06-01 18:41

Har prøvet at læse den. Det hjælper ikke, problemet er der også når jeg ikke har Photoshop åbent!?!

Kommentar
Fra : 2mmy

Dato : 04-06-01 18:59

Birgitte >> Hvis da gad læse tråden vil du opdage at den er blevet nævnt.

Kommentar
Fra : Birgitte

Dato : 05-06-01 09:07

2mmy. Ville blot understrege at artiklen måske ville hjælpe...!

Kommentar
Fra : cyfer

Dato : 05-06-01 10:16

Jeg har læst den 1000 gange og jeg har lavet det med hukommelse om, og jeg har downloaded opdateringen...
Så jeg har jo gjort hvad der stod i den artikkel?!!??!!

Kommentar
Fra : 2mmy

Dato : 05-06-01 16:42

Tror jeg gerne - synes bare det var underligt at der
skulle gøres opmærksom på den igen.

Gidder du fortælle lidt mere om din computer? Hvilken browser,
styresystem + diverse hardware.

-
Tommy

Kommentar
Fra : cyfer

Dato : 06-06-01 13:45

IE 5.5
Win 98se
AMD K7 athlon 550MHz
Asus K7MA mainboard
20,5 GB ATA/66 harddisk
128 MB PC 100 ram
AGP 32 MB TNT2 M64 tv-out Grafikkort
osv. osv. osv.........

Kommentar
Fra : turbo.dk

Dato : 01-05-02 02:57

Opdater til explore 6.0 og gå ind i kør og skriv msinfo32 og gå ind under funtioner og vælge at rette sys.filler dette kan løse næsren 1000 gange mere end scandisk, som er værdiløs