/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Unlock Mobiltelefon / Spørgsmål
10  Squanto 646
MMS I EN SIEMENS MC60
Fra : bixen
Vist : 579 gange
500 point
Dato : 12-06-04 23:26

Hejsa jeg har en siemens mc60 som jeg har sat op til wap og det virkker fint jeg kan osse modtage mms og har kunne sende en men det kan jeg ikke mere nu skriver den mms defekt ? hvordan kan det være er der ikke bare en der ved det knuz

Kommentar
Fra : sidal26

Dato : 13-06-04 10:53

hvilket abonnement har du. Du kan prøve at gen-opsætte mobilen til mms. Indstillingen kan hentes på din udbyders hjemmeside

Kommentar
Fra : bixen

Dato : 13-06-04 11:09

vi har smart som udbyder..... og opsætningen af mms er blivet gjort 4 gange
både smart og tdc vil ikke have noget med det at gøre
smart siger at jeg skal tale med tdc og tdc siger jeg skal tale med smart og sån bliver de ved dagen lang

Accepteret svar
Fra : helloo.dk

Modtaget 500 point
Dato : 13-06-04 11:49

Du skal huske at abbonere på mms fra udbyderen. Ellers er det ikke slået til i deres system. så virker det ikke selv om du har opsat din telefon rigtigt. Jeg ville ringe og høre om systemet er opsat hos SMART og derefter hos TDC.
Hilsen Dan

Kommentar
Fra : openphone_unlock

Dato : 13-06-04 11:53

hej du
prøv at gendan fabriksindstilinger på telefonen (reset alt) og så lav mms opsætningen igen

hilsen Bjarne

Godkendelse af svar
Fra : bixen

Dato : 14-06-04 13:18

jeg har ringet til tdc da jeg ikke kunne få fat på smart. men tdc sage at når den skriver sån er den ikke tilmeldt mms service hos smart. så jeg bliver nod til at skifte over til tdc da smart ikke ville have noget med det at gøre øv øv
men 1000 gang tak for hjelpen dan