/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
counter-strike zero?
Fra : stevo
Vist : 259 gange
10 point
Dato : 12-06-04 17:57

Min lille bror vil købe counter-strike zero og jeg har steam....så vil jeg bare høre om man kan spille imod hinanden og om man kan bruge de samme bots som der er på zero og selvom jeg ikke har bots på steamet....plzz....skrev.....

Kommentar
Fra : chahin

Dato : 12-06-04 19:05

hvis du har 1.6 og din lille bror har cs:cz så tror jeg i ikke kan spille mod hinanden. :D

Mvh Chahin

Kommentar
Fra : stevo

Dato : 12-06-04 19:08

øv... er du
sikkre

Kommentar
Fra : chahin

Dato : 12-06-04 19:12

hvis du har 1.6 og din lille bror har cs:cz så tror jeg i ikke kan spille mod hinanden. :D

Mvh Chahin

Kommentar
Fra : chahin

Dato : 12-06-04 20:02

ja, har selv prøvet det. :D

Kommentar
Fra : dayworker24

Dato : 12-06-04 22:22

Det er næsten helt sikkert at de ikke kan, i zero hour er der missioner i 1,6 er det over internettet, lan og imod bots selvfølgelig. Efter min mening kan de ikke. spørg eventuelt i en butik hvor de sælger spillet.

Kommentar
Fra : stevo

Dato : 13-06-04 00:26

Tak for svaret alle sammen(selvom det ikke gjorde så meget)