/ Forside/ Karriere / Penge / Investering / Spørgsmål
10  miritdk 860
Restpartier???
Fra : BlackieH
Vist : 3065 gange
50 point
Dato : 12-06-04 15:25

Er der nogen der ved hvordan man får fat i et lille/stort restparti (tøj, sko, spil etc.) til evt. videresalg...???

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 12-06-04 15:27

Se de store dagblade, erhvervssiderne.

Kommentar
Fra : ladywear

Dato : 12-06-04 15:35

Her kan du tage et kik og give mig en mail hvis der er noget du kan bruge www.ladywear.bigguyxl.com
mvh peter

Kommentar
Fra : Lexi

Dato : 12-06-04 16:01

Hej BlackieH
Her er et link til en masse link.....øhhh
http://www.shoplair.com/dk/index.htm

Men der er altså links på denne side til en masse gode sider med forskellige varer. Hvis du har mod på det, kan du jo prøve at kontakte nogen af dem og høre om de har nogle restpartier - god jagt.

Kommentar
Fra : NielsPT

Dato : 12-06-04 16:04

tjek: www.qxl.dk

Kommentar
Fra : BlackieH

Dato : 12-06-04 17:50

Tak for links..

Ladywear --> Øhm.. Hvordan kontakter jeg dig..? Kan du ikke skrive din mail her eller kontakte mig på helle.hind@ofir.dk ?
Jeg har lige et par spørgsmål...

Til alle andre..
Kom gerne med flere ideer / links

Kommentar
Fra : ladywear

Dato : 12-06-04 18:20

Her er min mail adresse bigguyxl@bigguyxl.com

Kommentar
Fra : jesperbrunander

Dato : 11-08-04 00:01

Jeg har et kæmpe lager af resttøj gennem tiden, som kun er mærkevare, som jeg er villig til at sælge billigt. Du kan kontakte mig på mail: jesperbrunander@hotmail.com

Kommentar
Fra : langdammen

Dato : 25-09-04 18:45

Hej

Vi handler med restpartier hovedsaglig tøj.

Du kan kontakte os på invito@webspeed.dk

Mvh
Nicolaj
Invito Invest ApS

Kommentar
Fra : golfhouse

Dato : 27-12-04 18:49

prøv at kigge på http://www.handelskartellet.dk/ der har de lidt af hvert, de skifter ofte ud i deres ting..

Peter L.
peter@golfhouse.dk