/ Forside/ Teknologi / Hardware / Lydkort / Spørgsmål
10  Sunowich 657
Lyd switch
Fra : john.Svenningsen
Vist : 364 gange
20 point
Dato : 12-06-04 12:01

hey jeg har købt et surround sæt og for at jeg kunne sætte det til skulle jeg indtille mit lydkort så mic porten blev lavet om til c/sub men så kan jeg jo ikke bruge microfon så tænkte jeg om man ikke kunne få en dims der deler porten i to så jeg fandt sådan et lille stik man sætter i og så kan der komme to i den anden ende med så bliver lyden svagere kna man få en der ikke gør lyden svagere eller kan man få en lyd switch hvor man kan skifte mellem mic og c/sub så når jeg skal bruge mic slår jeg c/sub om til mic

Kommentar
Fra : gobling

Dato : 12-06-04 15:04

Hey.

Sandberg har en som der måske vil fungere, den hedder "Switchbox MiniJack x2, manuel".. gå ind på www.sandberg.it og skriv 503-86 i søgekritieriet, så kommer den. koster 149,-

Kommentar
Fra : na12

Dato : 09-08-04 18:56

køb et andet lydkort, det kan du få til omkring 150kr for et 5.1 lydkort, og med mindre du bruger mange midi filer er det rimeligt godt. du får bederer lyd ind det swits haløjsa.

kik på edbpriser.dk

mvh
na12

Kommentar
Fra : john.Svenningsen

Dato : 10-08-04 22:08

jeg har fundet en løsning jeg fik noget software med til mit lydkort og derpå var der et program der kunne lave mic porten om til en c/sub port sååå nu virker det men hvem skal så have æren for at have besvaret dette spørgsmål det er jo sådan set mig selv men kan nok ikke vælge mig selv

Kommentar
Fra : john.Svenningsen

Dato : 10-08-04 22:10

Ups det var ikke her jeg skulle skrive den besked sorry det var til et andet spørgsmål