/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Bots, skins, maps...whatever...
Fra : stevo
Vist : 242 gange
25 point
Dato : 11-06-04 15:28

jeg har steam og har altid godt ville have skins og bots og maps (det er bots der er vigtigst)men jeg ved ikke hvordan man sætter det ind.......kan i hjælpe...hvordan man sætter bots ind...

Kommentar
Fra : TQsen

Dato : 11-06-04 16:31

Der står noget her http://www.kandu.dk/dk/spg/26308
http://www.kandu.dk/dk/spg/26269
Du kan også søge på bots herinde på KanDu.....

Kommentar
Fra : stevo

Dato : 11-06-04 18:58

jeg kan stadig ikke finde ud af at sætte bots ind (jeg er ikke så god til computer).....

Kommentar
Fra : TQsen

Dato : 11-06-04 20:10

Jeg aner ikke hvordan man gør, sorrrrrrry.....
Men hvorfor vil du have de der bots???? Det er da sjovere at spille mod andre på nettet....

Kommentar
Fra : stevo

Dato : 11-06-04 20:12

jaja men jeg skal jo øve mig fordi jeg er ikke så god inu vel..

Kommentar
Fra : TQsen

Dato : 11-06-04 21:26

Du bliver jo bedre og bedre jo mere du spiller......
Jeg har kun spillet i 3 måneder og har da udmærket styr på det..... Men er ikke en haj!!!!!!
Meeeeen det var uden bots, jeg blev bare kastet ud i det.....
Men der vil jo altid være nogle extremt gode inde på diverse servere, men prøv at lede efter de servere der er for "Newbies" eller "Noobs". Og hvis du fortæller at du er ny, er folk som regel søde ved dig, og vil gerne hjælpe.... Men der er selvfølgelig også dem, der ikke gider at hjælpe overhovedet.....
Men fuck det, kast dig ud i det og øv dig. Om det er på en server for nye, eller ej. Det er egentlig ligemeget.....
Du kan også købe Condition Zero(CS2). Der er øvelsesbaner med bots, og kun bots. Det var også en mulighed.

Kommentar
Fra : stevo

Dato : 11-06-04 21:33

I know men det kunne altså også være fedt hvis jeg havde bots....men spiller du der inde for så kunne vi jo spille...hvis du vil...

Kommentar
Fra : TQsen

Dato : 11-06-04 23:49

Det kan vi da godt....Hvad et dit navn???

Kommentar
Fra : stevo

Dato : 12-06-04 13:47

altså inde i Counter strike er det steve sozme

Kommentar
Fra : stevo

Dato : 13-06-04 00:27

nej gedekidet nu

Kommentar
Fra : TQsen

Dato : 13-06-04 04:26

Har tilføjet dig i friends...

Kommentar
Fra : stevo

Dato : 24-06-04 15:06

okay
hvad heder du der inde så