/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Pauseskærm på 6230
Fra : NKSDK
Vist : 415 gange
100 point
Dato : 11-06-04 15:21

Hej alle
Jeg har i dag hentet en Nokia 6230, og måske er jeg en knold, men hvad er det for noget med den pauseskærm?

Der kan bruges animerede pauseskærme, og det er jo fint nok, men hvor er det smarte, når den alligevel bliver overruled af uret som pauseskærm, så det er det, der bliver vist?

Hvis nogen kan fortælle mig, hvordan jeg styrer det med uret - eventuelt slår det fra - vil jeg blive mægtig glad.

På forhånd tak for hjælpen

Mvh
NKSDK

Accepteret svar
Fra : boegvad

Modtaget 100 point
Dato : 11-06-04 19:58

Du kan ikke slå uret fra, men meningen med det animerede billeder er kun at det skal vise sig i nogle sekunder før at uret kommer frem - ellers vil mobilen bruge alt for meget strøm. Det er sådan set det eneste den skal bruges til.

Godkendelse af svar
Fra : NKSDK

Dato : 11-06-04 20:02

OK, boegvad - det anede mig.

Takker

Mvh
NKSDK

Kommentar
Fra : majbritt05

Dato : 20-06-04 18:59

kan du ikke indstille uret til først at komme frem efter fx. 24 timer? Det kan man på nogle andre nokia modeller. Så kan du jo se din pauseskærm det meste af døgnet