/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Hvadfor nogle spil kan man spille over i~
Fra : dayworker24
Vist : 568 gange
50 point
Dato : 11-06-04 10:15

rigtige spil de er ikke helt lovlige deer brændte

Kommentar
Fra : arnold_petersen

Dato : 11-06-04 12:09

hej

jeg forstå ikke helt dit spørgsmål, men skal du bruge nogen spil man kan spiller over internettet?

\\arnold_petersen

Accepteret svar
Fra : Draageos

Modtaget 50 point
Dato : 11-06-04 12:36

*host*...
Det er langt de færreste spil, hvor du i dag kan spille over internettet hvis det er en ulovlig kopi uden nogen unik serielcode.
Du kan dog stadig spille LAN med de fleste så vidt jeg har hørt

Hvis det er et godt spil så brug dog lidt af sparrepengene på det... Ellers risikerer du jo bare at de ikke laver en to'er

Alternativt kunne du jo også bare lede efter gratis online spil
f.eks. America's army, Wolfenstein: Enemy Territory, Planeshift, Gunbound, Mu, Pristontale m.fl.

Kommentar
Fra : dayworker24

Dato : 11-06-04 15:23

der er også soldier of fortune 2

Kommentar
Fra : dayworker24

Dato : 11-06-04 15:32

ja store spil som counter strike ikke gartis-ting spil og der er over internettet

Godkendelse af svar
Fra : dayworker24

Dato : 11-06-04 20:22

Tak for svaret Draageos.

Kommentar
Fra : Draageos

Dato : 11-06-04 20:58

Jeg er her for det samme
håber at du kunne bruge svaret til noget