/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Hvad for en guitar er det
Fra : figora
Vist : 331 gange
50 point
Dato : 10-06-04 16:09

Kan nogen fortælle mig noget om en Santana guitar model classic 31??? udover det er en guitar med 6 strenge!!! fx hvad den koste, hvad den er lavet af osv...

-Søren

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 10-06-04 16:26

Uden at have set, checket mv, lyder det som en spansk guitar, lavet af træ, med nylonstrenge. Et gæt pris - 500,- kr

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 10-06-04 16:36

Hmmmm kan ikke finde model 31. Hr du flere oplysninger?

Kommentar
Fra : ans

Dato : 10-06-04 18:26

Er du sikker på det er model 31?
De sider jeg har fundet er det højeste tal 20 http://www.alfred-christensen.dk/Klassisk%20Guitar/Santana/index.Sant.guit.htm

Hvis der er en klassisk elektrisk guitar er det fra model 180 - 184

mvh ans

Accepteret svar
Fra : fluffyclaus

Modtaget 50 point
Dato : 10-06-04 20:58

Det er en standard "skole model".....er masse produceret og er ikke ret meget værd........santana guitarer er blandt mange "uvidende" klacificeret som en god guitar, men de har somsagt lavet en masse low price udgaver....og det er sådan en du er i besiddelse af.....
Vh fluffy

Godkendelse af svar
Fra : figora

Dato : 10-06-04 21:20

Tak for svaret fluffyclaus.