/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
hjælp.....counter strike..
Fra : stevo
Vist : 296 gange
50 point
Dato : 09-06-04 22:58

jeg har half life og har derfor downloadet CS(counter strike) men når jeg skal greate en bane står der "Could not load library C:\SIERRA\Half-Life/cstrike/cl_dlls\client.dll" hva det fatter jeg ikk....hvad er problemet så....vil vildt gerne spille CS...

Kommentar
Fra : ostemanden

Dato : 09-06-04 23:04

Du har nok ikke downloadet den rigtige version af cs... Du har nok hentet Retail versionen i stedet for mod versionen... Mod version skal du bruge når du allerede HAR half life, mens retail er når du har købt counter strike... Prøv at downloade Mod versionen og se om det ikke virker!

http://www.counter-strike.net/mod_full.html

Kommentar
Fra : jjhj

Dato : 10-06-04 00:23

Jeg vil give Ostemanden ret... det er sikkert bare en beta eller en retail version...

Du kan hente den rigtige på www.danishhunterforce.dk
kig under download, og download programmet SteamInstaller CS 1. (den øverste)

Så skulle den være der!!!

Held og lykke!!!

Hilsen jjhj

Kommentar
Fra : jjhj

Dato : 10-06-04 00:25

den som ostemanden anbefaler er kun version 1.5... en gammel version...

tag min det er 1.6....

ikke så stor forskel men man vil vel helst have det nyeste!!!!

hilsen jjhj

Kommentar
Fra : ostemanden

Dato : 10-06-04 09:06

ja, min var den gamle, for du kan se at han bruger sierra mappen, ALTSÅ den gamle version.... Havde han brugt den nye version ville der have stået valve i stedet for sierra osv....

Kommentar
Fra : ostemanden

Dato : 10-06-04 09:07

Og HVIS du lægger mærke til det er der også et link til steam inde fra den side hvor jeg henviser til!

Kommentar
Fra : jjhj

Dato : 10-06-04 22:25

hi hi...det var bare for sjov ostemand---

LOL'

jjhj

Kommentar
Fra : stevo

Dato : 11-06-04 18:59

den tag altså herre lang tid men jeg prøver

Kommentar
Fra : jyden_bording

Dato : 16-06-04 22:29

www.steampower.com... der kan du download en så du kan spille over nettet!! hvis den ik virker r den nok lukket!