/ Forside/ Interesser / Fritid / Madlavning / Spørgsmål
10  dova 6027
Webergrille
Fra : DKziclow
Vist : 430 gange
50 point
Dato : 08-06-04 06:53

Hvilken webergrill skal man vælge, Weber gold eller silver?
og hvad er forskellen?

Min mor overvejer at købe en, men ved ikke hvad hun skal vælge og hvorfor.

Tak på forhånd

Kommentar
Fra : ans

Dato : 08-06-04 07:05

Jeg ville vælge en Weber One Touch Gold 57 cm. diameter.

På denne side kan du se forskellen på de forskellige modeller
http://www.webergrill.dk/weber2/

Gold modellen har lukket aske-fang samt grillrist til påfyldning, det er der ikke på Silver modellen.

mvh ans

Kommentar
Fra : nanahund

Dato : 08-06-04 07:10

I skal først gøre jer klart hvor meget i vil bruge grillen, og til hvor store opgaver. Hvis den kun skal bruges til pølser og andre nemme opgaver så køb den billigste, men skal den bruges til tilberedning af foreksempel andesteg/ gåsesteg eller andre store ting som skal stege længe, og hvor det er godt at sikker på gennemstegning eller omvendt at stegen er rød og saftig så køb en med temperaturmåler/ stegetermometer.
Hilsen Karen.

Kommentar
Fra : DKziclow

Dato : 08-06-04 07:19

Alternative muligheder til madlavning - så som at kunne lave en "ny" form for kartofler og sådanne ting.
Til afveksling til den normale køkkenmad.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 08-06-04 08:31

Køb den billige og grin over de andre der absolut må have den dyre Du kan få 20 billige kuglegriller eller 1 dyr WEBER GOLD jeg har selv en billig og den klarer både bagning og stegning af kyllinger mm og vi er 6 pers her i familien som den sagtens kan leverer mad til på en gang
Mvh Og god dag Sune

Kommentar
Fra : DKziclow

Dato : 16-06-04 23:19

Gik efter Sunowich's råd og det var sq fint nok :P
så han får points

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 17-06-04 00:21

Det lyder sku da godt så skal du bare trykke på accepter over mit navn
Bon appetit
Mvh sune

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 25-06-04 00:32

Husk at lukke spørgsmålet!!!