/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
Hov.. Min parebol gik kold...
Fra : jack_ass
Vist : 1111 gange
300 point
Dato : 07-06-04 22:13

Tja.. Hvad kan jeg sige jeg har nok dummet mig lidt. Jeg er kommet til og opdater min digitale satboks... Men der sider jo et kort i som man ikke betaler til. Og nu vil den slet ikke noget, nogen der har et trix så jeg kan genstarte den??? Det er en Sagme is d 4150

Og lige til dem der nu vil komme med sure opstød om jeg ikke må det ene og det andet... Glem det, jeg ved man ikke må osv. Men man må jo heller ikke køre for stærkt og den slags.

Kommentar
Fra : carina94

Dato : 07-06-04 22:15

det var dumt hva

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 07-06-04 22:16

Du har da i det mindste valgt et navn der siger noget om dig

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 07-06-04 22:19

Øf Øf..oink..!

Kommentar
Fra : Soenne

Dato : 07-06-04 22:19

Jeg havde ellers overvejet at opdatere min, det var godt jeg ikke gjorde det. Jeg tror du skal væbne dig lidt med tålmodighed endnu, du har jo trods alt ikke rigtig noget at klage over , der skal nok komme nyt.

Kommentar
Fra : jack_ass

Dato : 07-06-04 22:25

Soenne>>> Der hvor problemet er at den skal have et kontrolnr. før den vil noget.

Den heller ikke virke med et DR2 kort i

Kommentar
Fra : bixen

Dato : 08-06-04 00:24

lige et godt råd... men kun en ide jeg ved at man kan få gratis DR2 kort hos de butikker der sælger dem. vis nu du fat i sån et kort og putter det i og prøver at opdater den igen så skulle det komme til at virkke igen.... men husk at dette kun er en ide så ingen sure ord TAK.

Hilsen Byens bedste unlocker

www.denlillebix.dk

Kommentar
Fra : Zufra

Dato : 08-06-04 01:24

=>Jack_ass
Nej den skal ikke have et kontrold nummer, den har allerede et, alle sat. recivere har et, en slags serie nummer.
Hvad er det for et kort du har brugt, (viasat piratkort eller canal digital pirat kort ?), hvilken software vertion har du henten ?, hvormange potioner har du (1vest(Thor/canal digital) ? 5 øst(sirius/viasat) ? 19 øst(astra/gratis TV) ?)
Altsammen nødvendige spørgsmål, hvis der er nogen der skal kunne hjælpe dig.

MVH
Søren

Kommentar
Fra : Zufra

Dato : 08-06-04 01:30

=>Soenne
Hvís du ringer til din lokale Radio/TV expert, og siger tingene som de er, så vil de kunne give dig et godt råd med på vejen.
Lige på stående fod, ved jeg ikke om Sagem recievere er godkendt til NDS(videoguard), men hvis din reciver er en af flg. kan du sagtens opdatere den.

Nokia 9802, Nokia 9902, Nokia 220S , Triax DVB 354, Humax Vaci 5350, der er flere men kan ikke lige huske hvilke.
Send mig en mail på zufra@mail.dk, så skal jeg finde dig en liste.

MVH
Søren

Kommentar
Fra : jack_ass

Dato : 08-06-04 07:06

Bixen>>> Har prøvet med et Dr2 kort... Virker ikke!!

Zufra>>>Det er til Viasat, og det er en opdatering man skla hente for og kunne blive ved med og se Tv3. Den modtager kun fra 5 øst. Jeg ved ikke om den er godkendt, men den er da købt ved Tv3.

Kommentar
Fra : Zufra

Dato : 09-06-04 03:22

=>Jack_ass
Du kan ikke helt regne med at bare fordi du har købt den igennem Viasat, at den så er godkendt.
Viasat er nogle SVIN hvad det angår, vi har nogle kunder der kommer ind og klager over deres Triax DVB75 som de har købt med Viasat abonoment for 1 år siden, og nu kan de pludseligt ikke bruge den mere, fordi den ikke er godkendt.
Jeg finder lige ud af hvad du skal gøre og om den er godkendt.
Opdatere den overhovedet ikke ??
Prøv at lad den stå i sort på TV3, evt. i standby, hvis den kan det. Hvis ikke der kommer gang i den, så skal du nok næsten have den sendt ind til et værksted.
Jeg skriver lige tilbage imorgen d. 9/6

Søren

Kommentar
Fra : jack_ass

Dato : 09-06-04 07:07

Jeg har prøvet det med og lade den stå på tv3 osv. Men der er ikke noget der hjælper. Den vil have en kontrolkode man skal ringe ind til Viasat og få oplyst. Men har jo ikke lige et abb. så det vil de jo nok ikk egive mig.

Kommentar
Fra : Zufra

Dato : 09-06-04 20:16

=>Jack_ass
Din modtager er godkendt til at køre NDS, men når du er kommet så langt at du har opdateret den og den beder dig ringe til Viasat, så er du kommet så langt at du skal gøre op med dig selv om du vil have et originalt Viasat kort.
Det er sådan at det nye NDS system indtil videre ikke kan hackes, dvs. alt pirat kort halløj ophører her d. 1/8 ca.
For dit vedkomne desværre allerede nu.
Sorry, men der er intet at gøre, har forhørt mig.
Men du burte kunne modtage Canal Digital med din sat reciever, hvis du skulle have lyst til det.

Søren

Kommentar
Fra : jack_ass

Dato : 09-06-04 22:18

Så hvis jeg får et Viasat kort og sættte kommer den til og virke igen???

Kommentar
Fra : briani

Dato : 10-06-04 09:47

Hejsa

Viasat trak stikket ud

http://www.bt.dk/nyheder/artikel:aid=283266/

Mvh
Brian

Kommentar
Fra : Zufra

Dato : 10-06-04 23:43

=>Jack_ass

Ja det skulle det meget gerne gøre, det er det alle viasats kunder oplever lige nu.
De skal alle sammen have et nyt NDS kort, recieverne skal opdateres, programpakkerne aktiveres og til sidst skal kortene aktiveres.
Vi har pt. 4 til 7 kunder om dagen der ikke selv gider bøvle med det, og overlader det til os, som så punker dem for 395,- billigt nok.

MVH Søre

Kommentar
Fra : jack_ass

Dato : 11-06-04 14:05

Hmm.. Ved nu ikke om det er billig.

Menn tak for hjælpen, lader lige stå et par dage og ser om der er ander der kan komme med et trix..

Du lyder tilo og vide lidt om det, kan du så anbefale en sat boks der kan tage Viasat og Canal Digital

Accepteret svar
Fra : Zufra

Modtaget 300 point
Dato : 12-06-04 14:16

=> Jack_ass
Den sat. box jeg har haft bedst erfaring med er en Nokia 9802, eller storebroderen m. Harddisk 9902.
Det er en maget god reciever der er nem at gå til.

MVH Søren

Godkendelse af svar
Fra : jack_ass

Dato : 12-06-04 21:09

Tak for svaret Zufra.

Kommentar
Fra : Zufra

Dato : 07-03-05 13:42

Er det ikke på tide at det her spørgsmål bliver lukket ??

MVH Zufra

Kommentar
Fra : Zufra

Dato : 07-03-05 13:56

Sorry havde ikke set svaret var accepteret