/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Hvor køber man en god knækpotte til piag~
Fra : roogle
Vist : 535 gange
100 point
Dato : 08-06-02 17:37

Hvor køber ma en god krøl udstødning til piaggio nrg? den er ikke tunet skiven er bare taget !

Kommentar
Fra : copycatDK

Dato : 08-06-02 18:50

Har du kigget ved T Hansen ?? Ellers har jeg fundet lidt her.. Men ved ikke lige om det er en "Krøl" udstødning: http://www.thansen.dk/products.asp?c=64261880&n=282585435#xy

Accepteret svar
Fra : Doc_mv

Modtaget 100 point
Dato : 08-06-02 19:42

Hej

det absolut bedste sted at købe dele, det være sig i dette tilfælde tundele er hos motoline i tyskland,
de fører det bedste til alle modeller i polini originaldele. og jeg har gode erfaringer med køb hos dem.
så prøv dem. et telefon nummer kan jeg ikke klare. men søg "motoline" i "google.com" så kan du kommme ind på deres side. og derigennem få deres nummer. så vil de helt sikkert hjælpe dig..
det var det..

vh stefan

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 08-06-02 21:44

Ville få fat i en af hebo's

gir herregodt på Runnern samme kværn jo

Flev
"roogle" <roogle.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:erpM8.25362$N46.979771@news010.worldonline.dk...
> Hvor køber ma en god krøl udstødning til piaggio nrg? den er ikke tunet
> skiven er bare taget ! k' and Active = 1 FTP
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>

Kommentar
Fra : NitroOS