/ Forside/ Interesser / Helbred / Andet helbred / Spørgsmål
10  transor 1971
Selvbruner, der ikke lugter?
Fra : Hondaen
Vist : 1351 gange
100 point
Dato : 03-06-04 18:46

Hej,
jeg vil gerne have fat i en selvbruner, der ikke lugter af selvbruner ;) Jeg kan simpelthen ikke snuppe den lugt, de fleste selvbrunere har - er der én, der har erfaringer med en selvbruner uden lugten?
Mvh Hondaen

Kommentar
Fra : smut

Dato : 03-06-04 19:05

yep en halv time på hver side i solen så går det helt af sig "selv"

Kommentar
Fra : Hondaen

Dato : 03-06-04 19:07

Det var ikke det jeg spurgte om...

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 03-06-04 19:12

Gori

Kommentar
Fra : Hondaen

Dato : 03-06-04 19:14

Som i malingen?

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 03-06-04 19:45

Sjov til side. Har du set det nye. Man står i en brusekabine,
får en omgang spray over hele kroppen, en pæn brun farve.
Så det i fjernsyn forleden.

Kommentar
Fra : Hondaen

Dato : 03-06-04 19:50

Ja, det har jeg, men jeg ville stadig blive glad for svar på mit spørgsmål ;)

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 03-06-04 19:51

Der kan jeg ikke hjælpe dig, desværre.

Kommentar
Fra : ahtn

Dato : 03-06-04 23:22

hej med dig - ja de fleste selvbrunere lugter ad h. til - måske dette var noget, jeg kender det ikke selv, men fandt det bare:
http://livsstil.jubii.dk/debat/showthread.php?threadid=9039
mvh ahtn.

Kommentar
Fra : Tulletine

Dato : 04-06-04 07:37

Hej,
Gå i Matas / parfumeri og lav små test på arme og/eller ben af de forskellige mærker.
Jeg bruger Clarins. Den er ikke så slem som Matas´ egen, som jeg mener klart er den værste.
Husk også at se efter parbener da der er nogle af mærkerne der har nogle slemme nogen i.

God jagt og lækker sommer

TulleTine

Accepteret svar
Fra : Axelise

Modtaget 100 point
Dato : 04-06-04 08:50

Jeg har købt Ambre Solaire´s No Trace Bronzer Self Tanning Spray, som blev meget rost i en test i Alt For Damerne, men den lugter så slemt, at jeg ikke kan holde ud at bruge den...
Til gengæld er Ambre Solaire´s Perfect Bronzer Self Tanning Milk god, og den dufter bare af bodylotion, - synes jeg ihvertfald. Den giver en god og naturlig glød. Men som Tulletine siger, så er det nok en god idé at gå i Matas og prøve nogle forskellige.

Godkendelse af svar
Fra : Hondaen

Dato : 06-06-04 12:54

Tak for svaret Axelise. Jeg tror, jeg stoler på dig og køber den sidstnævnte - det er selvfølgelig en god idé at prøve dem, men jeg kan lige se mig selv med brune striber op og ned af armene - kønt, kønt ;)