/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MacOS / Spørgsmål
10  hawaii7 570
Mac Zip
Fra : john.Svenningsen
Vist : 470 gange
70 point
Dato : 03-06-04 14:55

hej jeg kører mac os 7.1.1 på min bærbar og jeg skal bruge et zip program som stuffit men jeg kan ikke downloade det hvor det ikke allerede er zipped til en hqx eller sit programmet skal også meg gerne fylde under 1.44 mb da jeg skal downloade filen på min windows pc og overføre det via diskette

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 03-06-04 16:41

Hvis du har USB - kan du overføre med et link-kabel.
Emesen.

Kommentar
Fra : john.Svenningsen

Dato : 03-06-04 19:48

jeg har ikke usb HMM andet problem svar det og få the points på windows er der nogle filer der hedder exe hvad hedder de i mac

Kommentar
Fra : carsten04

Dato : 22-08-04 11:36

Self Extracting Archive .sea

Dropstuff with Expander Enhancer 4.0 (692Kb), (Ca. 10 år gammelt programder (skulle kunne bruges til OS 7.1.1) der pakke filer som .sit som kan pakkes ud med Stufflt Expander på Windows, Macintosh & Linux)

Dropstuff er et shareware program fra Aladdin Systems, der giver dig mulighed for at pakke filer som .sit, der er et af de to mest anvendte pakke-formater på Macintosh. Derudover installerer installeringsprogrammet også en udvidelse der giver Stufflt Expander helt nye kræfter, og er bl.a. PowerMac optimeret, så pakning udpakning går mange gange hurtigere end på 680X0 mac'er.

Aladdin Systems skifter nu navn til Allume Systems http://www.allume.com/