/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
kandu er lort
Fra : lala
Vist : 452 gange
20 point
Dato : 06-06-02 18:17

hvad fanden er det for en FUKING RINGE hjemmesidde DU har lavet den stinker langt væk af isbjørnepis,
og det gør DU sgu også Din LILLE STAR WARS PROVOKERE bare fordi Du synes STAR WARS er ringe
behøver DU KRAFTEDME skrive det på din hjmmeside. OG hved du Hvad------OP I RØVEN MED DRAGONHEARt-------

HAAAAA HAAAA HAAAA HAAA BITCH.

HIlsen britta

Kommentar
Fra : IceCap

Dato : 06-06-02 18:27

Hvad sker der lige med dig??? Er du sikker på du har fundet det rigtige site? Hvem skriver du til?

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 06-06-02 17:15

huh?

Kommentar
Fra : 2mmy

Dato : 06-06-02 18:47

Det var da et konstruktivt spørgsmål - endda oprette i den forkerte kategori.
- nå. Jeg tror ikke, at han ønsker, at bliver taget alvorlig.

Kommentar
Fra : mango

Dato : 06-06-02 18:49

hold da op hun skulle gå på toilettet med det sprog!! Og vaske sin mund med sæbe...hmm men hun er da en pige med krummer i skal jeg love for*GG*

Kommentar
Fra : croaks

Dato : 06-06-02 19:00

Hejsa

Jeg er fuldstædnig enige med jer. Det er simpelthent for lavt og uanstændigt!

Mvh
Croaks

Ps. - Aldrig har jeg hørt så meget mundlo**

Kommentar
Fra : mango

Dato : 06-06-02 19:03

Tror det måske stammer fra dette indlæg af "jobbe" lagt ind under >film>
hvordan kan det være at rumskibene siger: WEEEEEEEEEOOOOOOOOOOWWWWW ude i
det ydre lufttomme rum?

Har jeg ret lala??
Der er en lang svada med total ligegyldig pladder om lyde og eksplosioner i rummet, folk har glemt at det er en eventyrfilm *GG*

Kommentar
Fra : mango

Dato : 06-06-02 19:14

Hun har et sygt sprog

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 06-06-02 17:31

Sparre wrote:
> huh?

Vi er vidner til en uhellig kombination af kandu's news-interface og en af
jubii's chatrobotter... eller et nyt anfald fra mosegrisen...

/Nikolaj

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 06-06-02 17:39

> Vi er vidner til en uhellig kombination af kandu's news-interface og en af
> jubii's chatrobotter... eller et nyt anfald fra mosegrisen...

Ok, det hjalp meget - tak

--
Christian Sparre

Kommentar
Fra : viskinge

Dato : 06-06-02 19:17

Kan vi ikke få et ordenligt sprog her?????

PS: Til lala
Jeg kan varmt anbefale dig et sprogkursus, du kan evt. starte på begynder kursus. Der er kun få der kan skrive så mange grammatiske & stave-fejl på så få linier.

MVH
viskinge

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 06-06-02 17:44

> Vi er vidner til en uhellig kombination af kandu's news-interface og en af
> jubii's chatrobotter... eller et nyt anfald fra mosegrisen...
>
huh?

--
Klaus G. / Seth-Enoch

klaus_godt@hotmail.com

Kommentar
Fra : Blight_dk

Dato : 06-06-02 19:21

Hun er fandme den ledeste sæk som jeg nogensinde har hørt på!

blight_dk

Accepteret svar
Fra : orklax

Modtaget 20 point
Dato : 06-06-02 23:38

ALTSÅ Har du glemt at åbne for ilttilførslen? Hvid du nu drejer tre omgange mod uret tror jeg, at det hele ordner sig, og du vil føle dig bedre tilpas!!!!! Forøvrigt MAY THE FORCE BE WITH YOU. M.v.H. Orklax

Kommentar
Fra : Bjarne_H

Dato : 07-06-02 00:19

Luk for vedkommendes ilttilførsel - på forhånd tak!

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 06-06-02 23:04

Øhhh...

--
-=JESPER=-
www.jespersunivers.dk/pulterkammer/

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 07-06-02 02:16

"lala" <lala.news@kandu.dk> wrote in message news:<SQLL8.39464$4f4.1532648@news000.worldonline.dk>...
> hvad fanden er det for en FUKING RINGE hjemmesidde DU har lavet den
> stinker langt væk af isbjørnepis,
> og det gør DU sgu også Din LILLE STAR WARS PROVOKERE bare fordi Du synes
> STAR WARS er ringe
> behøver DU KRAFTEDME skrive det på din hjmmeside. OG hved du
> Hvad------OP I RØVEN MED DRAGONHEARt-------
>
> HAAAAA HAAAA HAAAA HAAA BITCH.
>
> HIlsen britta

Av hvor lækkert, er du SÅ færdig det synes jeg er flot..!

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 07-06-02 14:34

"nikolaj borg" <nikol@jSbPoArMg.dk> skrev i en meddelelse
news:m4ML8.39468$4f4.1533591@news000.worldonline.dk...
> Sparre wrote:
> > huh?
>
> Vi er vidner til en uhellig kombination af kandu's news-interface og en af
> jubii's chatrobotter... eller et nyt anfald fra mosegrisen...
>
> /Nikolaj
>
Ow...My...Gawd Mosegaard er vil ikke tilbage igen, det håber jeg dælme ikke.

Per

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 07-06-02 14:35

"lala" <lala.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:SQLL8.39464$4f4.1532648@news000.worldonline.dk...

Du har glem en parantes med ordet (brain) efter dit postenavn

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 08-06-02 02:37

Kandu.dk _er_ noget lort. Hvis man vil bruge news, så brug en newsreader,
ikke en webside. Utroligt mange kandu posts er OT, og resten er ligegyldige
(IMO).

Jeg vil også gøre opmærksom på at det kan lade sig gøre at plonke hele
kandu.dk i OE.

Simon

FUT: dk.admin.netikette