/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
Disney cover... Hjæælp...
Fra : enus
Vist : 459 gange
200 point
Dato : 31-05-04 21:54

Hej alle Kandu-brugere...

Jeg er den glade ejer af Beauty and the Beast Collectors Edition.

DVD'en består af to "pap-covere": Selve coveret og et pap hylster. (Ligesom de Danske udg. af Harry Potter 1+2 DVD'erne)

Desværre er det yderste "pap-hylster" cover beskadiget, og DVD'en ser ikke godt ud uden! Derfor er mit spørgsmål:

Hvad skal jeg gøre? Kan man skaffe et nyt cover, eller? Nogle forslag...

På forhånd Tak for hjælpen

Hilsen Sune

Kommentar
Fra : binky

Dato : 31-05-04 22:03

Kan du ikke glatte det ud og tage en fotokopi. Der findes papir, der meget ligner et omslag.
mvh
binky

Kommentar
Fra : enus

Dato : 31-05-04 22:06

Det kunne ikk blive helt det samme da det står med sølv...

Kommentar
Fra : Fjante

Dato : 31-05-04 22:47

http://ww2.mega-search.net/search.php
Her er hvad du skal bruge

Kommentar
Fra : enus

Dato : 31-05-04 22:55

Man kan ikk' på en måde købe covers?

Kommentar
Fra : lyhne1

Dato : 01-06-04 01:18

Hejsa.

Kontakt din lokale forhandler af disney-film.. De kan muligvis skaffe dig noget.. Men det vil være noget de gør som en ekstra service, så regn ikke med Fona, Merlin etc.
Man kan sagtens skaffe nye smudsomslag til bøger, så mon ikke det andet kan lade sig gøre til film?? har ikke prøvet før, men måske skulle jeg undersøge sagen...

Vh
Lyhne1

Kommentar
Fra : fox_mulder

Dato : 02-06-04 01:14

prøv cdcovers.cc det er værdens største database med covers til næsten alt
vis du er bag en firewall skal den dog deaktivceres for at kunne downloade...
mch fox mulder

Kommentar
Fra : enus

Dato : 02-06-04 20:29

DVD'en er købt hos Blockbuster... Så det er vidst ligeså håbløst som hos merlin... Der ef vidst ikk så mange servicebutikker her på Bornholm... hmm...

Kommentar
Fra : enus

Dato : 02-06-04 21:00

Men hvis der er nogen der kan skaffe coveret fra en lokal distributør ville det være super... *****

Kommentar
Fra : enus

Dato : 02-06-04 21:01

.... Eller forhandler

Kommentar
Fra : etdye

Dato : 03-06-04 08:59

køb en ny spasser

Kommentar
Fra : enus

Dato : 03-06-04 19:56

Ja... det er da klart spasser den koster jo kun 300,-

!

Kommentar
Fra : lyhne1

Dato : 04-06-04 07:43

Hejsa.
Jeg har nu snakket med en sælger fra Buena Vista (Disney's distributør i Danmark)

Han mente ikke han kunne skaffe det, da det jo er noget der følger med filmen...
Han kunne muligvis støve et op til Find Nemo, men den anden er for gammel...

Ellers kan du prøve selv at tage kontakt til Buena Vista:

Buena Vista
Distributionsselskab

Adresse
Østergade 26 AB, 3.
1100 KBH K

Tlf.: 33 12 18 00
Fax: 33 12 43 32

Officiel hjemmeside
Buena Vista International (Denmark) A/S

Det er desværre nok hvad jeg kan klare..
Beklager, men det bliver nu nok svært...

Held og lykke..

VH
Lyhne1

Kommentar
Fra : Fjante

Dato : 04-06-04 20:20

Hvis du har en printer,og logger på MSN, fjolleole@hotmail.com skal jeg lave dem til dig ca kl 21

Kommentar
Fra : enus

Dato : 06-06-04 14:13

Tak for hjælpen Lyhnne1 - jeg leder videre!

Hilsen Sune.

Kommentar
Fra : enus

Dato : 06-06-04 17:35

Men folkes jeg kan stadig bruge hjælp... Er der nogen der evt. kender siden hvor man kan spørge ligesom på kandu - dk eller udenlandske...?

Kommentar
Fra : lyhne1

Dato : 07-06-04 07:43

hej igen..

Du kan jo eventuelt prøve www.eksperten.dk
under "fri debat-diverse"

Lyhne1

Accepteret svar
Fra : lyhne1

Modtaget 200 point
Dato : 15-06-04 11:44

Hej igen Sune.

Har lige talt med Buena Vista. Han mente det kunne lade sig gøre, og bestræbte sig på at jeg havde det i morgen..

Såfremt de altså havde det på lager

Hvad er din mail? så kan vi vel løse forsendelse,adresse etc. den vej

VH
Lyhne1 / 2

Kommentar
Fra : enus

Dato : 15-06-04 16:41

Min mail er: enus_1986@hotmail.com - jeg kan findes på samme adresse på MSN messenger :D

tak for hjælpen.

Hilsen Sune.

Godkendelse af svar
Fra : enus

Dato : 13-10-04 22:54

Tak for forsøget Lyhne1!