/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Købe scooter som ikke virker
Fra : snusi
Vist : 392 gange
50 point
Dato : 31-05-04 15:23

Hej.
Jeg står og skal til at købe min første egen scooter, og har besluttet mig for at jeg vil købe en scooter som ikke kan starte, og så selv få den til at virke. Det er blandt andet fordi jeg godt kan lide at rode med scootere, og så for at spare lidt penge. Jeg har tænkt en del på en hot50, men har meget svært ved at finde en billig hot50 som ikke kan starte. Jeg vil nemlig ikke kaste mig ud i noget hvor den er helt adskilt. Så mine krav er at den skal være rimelig samlet, så den bare ikke kan starte, og så må den max koste 3000. Kender i nogen steder hvor det kan findes?

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 31-05-04 15:53

Min nabo har en, jeg tror den heder Gilera det er nogen der har stjålet den og smadret den litt,men hvis du er interesert så kan jeg give dig hans tlf.nr. Han bor i Kbh.
alimak

Kommentar
Fra : snusi

Dato : 31-05-04 15:58

Jeg bor selv i sønderjylland, så der er lidt for langt :)

Kommentar
Fra : Rexon

Dato : 31-05-04 20:08

har han en gilera runner ? (alimak)

>>Rexon<<

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 31-05-04 20:08

www.dba.dk og www.gulgratis.dk
VH Palle Hansen

Accepteret svar
Fra : chinabox

Modtaget 50 point
Dato : 01-06-04 16:38
Kommentar
Fra : alimak

Dato : 01-06-04 19:20

Ved ikke hva den heder.Kun at det er en scoter.
alimak

Godkendelse af svar
Fra : snusi

Dato : 06-06-04 21:56

Tak for svaret chinabox.

Det prøver jeg